קרדיט - Freepik

הפרופיל הצבאי הוא מספר בן שתי ספרות שבתוכו מגולמים כלל הנתונים הפיזיים והגופניים של מי שמיועד לשירות ביטחון ומועד הגיוס שלו לצבא מתקרב. לכל בעיה רפואית או נפשית יש מספר נקודות שהיא תוריד מהפרופיל המקסימלי (שהוא 97) ואחרי לא מעט בדיקות, אבחונים או אפילו הופעה בפני ועדה רפואית יוחלט מה הפרופיל של המועמד ולפי הפרופיל הוא יקבל זימונים למיונים או תפקידים כאלה ואחרים. הורדת פרופיל צבאי תהיה רלוונטית עבור מי שמעדיף שלא להתמיין לתפקידי לוחמה או יחידות מובחרות ולשם כך הוא יבליט תופעות רפואיות או מחלות שהוא לוקה בהן.

איך מבוצעת הורדת פרופיל צבאי הלכה למעשה?

יש מי שיצליח להוריד פרופיל במהלך המיונים והאבחונים הרפואיים על ידי הצגת מסמכים רפואיים המאשרים שיש לו בעיה או מחלה. במידה ואין זה קורה – הוא יכול לערער על הפרופיל שלו ולבקש להופיע בפני הוועדה הרפואית. הורדת פרופיל צבאי היא עניין רציני ומשמעותי וחשוב לפני כל פעולה שמחליטים לבצע לקבל ייעוץ משפטי פרטני מצד עורך או עורכת דין צבאיים שיודעים בדיוק מה התהליך של קביעת הפרופיל ויוכלו לייעץ איך יהיה הכי נכון וחכם לבקש להוריד פרופיל. אין צורך לציין שחובה להיצמד לאמת ובשום אופן אין להציג מסמכים או תיעוד מזויפים לצורך זה. עורך הדין יוכל לסייע בדרך הטובה ביותר.

החשיבות של מתן תשומת לב לנושא הפרופיל הצבאי

לא מעט אנשים וגורמי מקצוע פועלים על מנת לוודא שלכל מועמד לשירות צבאי נקבע הפרופיל הצבאי המתאים והמדויק לו על פי מצבו הגופני והבריאותי. על פי הפרופילים של קבוצות צעירים באוכלוסייה מגדיר הצבא את הצרכים שלו מבחינת איוש תפקידים או יציאה לקורסים מקצועיים ולכן חשוב לחשוב פעמיים על הורדת פרופיל צבאי והאם היא באמת נדרשת או קריטית. במידה וכן – חשוב לעשות את זה נכון ובצורה מושכלת אחרי שמקבלים ייעוץ פרטני.

עורכת הדין ריקי ישי היא עורכת דין צבאית שיכולה לייעץ לכם בכל נושא שקשור לקביעת הפרופיל הצבאי ומומלץ ליצור איתה קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here