קרדיט - Canva

כל מגע בנפש האדם באופן כללי היא ברת סיכון ודורשת מקצועיות גבוהה, ניסיון עצום, נפש רגישה ואנושית במיוחד של המטפל, ומיומנויות שונות שנדרשות ממנו לאורך התהליך, לעיתים כפי שלא ניתן לצפות מראש כלל. במיוחד כאשר מדובר בהליך כמו גמילה מהתמכרות, שהוא לפעמים הזדמנות חד פעמית מצד המכור, ובמידה והוא ייכשל לא תהיה עוד הסכמה מצידו לניסוי תהליך נוסף. חשוב לדעת כי כאשר מטפלים בהתמכרויות על פי רוב נתקלים בקשיים שונים מצד המטופל, מסיבות שונות שנפרט בהמשך מאמר זה, על כן, הבחירה במכון גמילה היא בחירה רבת משמעות שאי אפשר לזלזל בה. מכון מכורים לחיים, הזוכה להערכה בלתי מסויגת מגורמים מקצועיים מגוונים ביותר מעבר לכל מכון אחר בארץ, מפעיל מגוון עצום של אפשרויות טיפול עבור כל אדם מכור באשר הוא, וקוצר הצלחות משמעותיות בתחומי ההתמכרות השונים. יש לנו כמה טיפים כדי שתזהו נכון את המטפל הטוב בשבילכם או בשביל יקירכם.

קושי הטיפול בהתמכרות

כל תהליך גמילה, כמו גמילה מאלכוהול, מסמים, או מהימורים שונים, ועוד לא מעט גורמים ממכרים הנפוצים בין האנשים, דורש מן האדם המכור לא מעט השקעה נפשית, מוכנות לסבל בעל טווח זמן מוגבל אמנם אבל לא קטן, והרבה סבלנות וכוח רצון של ברזל. הגוף עומד להתנגד בכל הכוח לתהליך הגמילה, ועל כן הוא יתיש את המטופל נפשית ופיזית בצורה משמעותית שדורשת כוחות נפש וגבורה. הצוות המטפל במכון הגמילה צריך להיות בעל יציבות גבוהה לעמוד במצבי מצוקה נפשית של המכור, כמו גם בעל אנושיות מיוחדת כדי להעניק לו גב, אהבה והכלה בכל מצב שבו יקשה עליו להתמודד עם המצב למרות הסכמתו הראשונית.

טיפול מעמיק לתוצאות מלאות

במקרים רבים מכוני גמילה אינם מצליחים להגיע לתוצאת הצלחה מלאה בטיפול, הטיפול בהתמכרויות אינו זוכה בכל המקרים להצלחה מלאה, וחשוב לברר על אחוזי ההצלחה של כל מכון, הנובעים מסגנון הפעילות, גישת הטיפול, אנשי הצוות ועוד מגוון פרמטרים גדול. יש מכונים שמביאים את המטופלים לנקודה טובה יותר אולם אחוזים משמעותיים מן המטופלים נופלים בחזרה למצב הקודם תוך פרק זמן מסוים. מציאות כזו היא מסוכנת כיוון שהתהליך הקשה עליו פירטנו לעיל אינו מזכיר להם טובות, ובמקרים רבים מכורים בפעם השנייה יסרבו להיכנס שוב להליך גמילה בכל מכון או בכל שיטה אחרת.

אם אתם מחפשים מכון גמילה שיעניק לכם את הדרך החד פעמית לצאת מהסבך הכואב לחיים מאושרים- מכורים לחיים עומדים לצידכם ואיתכם. השאירו פרטים ונחזור אליכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here