קרדיט CANVA

על מנת שתוכלו להפסיק את השימוש מסם הקנאביס עליכם קודם כל להיות מודעים לעצמכם או לעשות כן באמצעות בן משפחה או מכר, שכן ההתמכרות לקנאביס אינה פשוטה כלל וכלל והינה דורשת תעצומות נפש והתגייסות על מנת לצאת לדרך חיים חדשה. כמו כן אחת הדרכים המצוינות ביותר להיגמל מקנאביס זה באמצעות מרכז גמילה מקנאביס אשר דרכו תוכלו לצאת לדרך חיים חדשה ובריאה יותר. גמילה מקנאביס אינה פשוטה, שכן סם זה יכול לגרום להזיות קשות, פסיכוזה, וכן גם להתפרצות של מגוון מחלות נפש לא קלות ולכן ההתמכרות לסם זה היה כל כך קשה, בנוסף לכך ההתמכרות לקנאביס נחשבת לקלה יחסית וזאת בשל כך שלסם זה לוקח זמן להשפיע באופן קשה על המכור לסם, וכן עצם כך שהסם כל כך נגיש במציאות של ימינו הופך אותו לסם בעייתי כל כך, ועל כן למרות היותו "סם קל" ועל כן יש להתייחס אליו בכובד ראש. לשם כך תוכלו לפנות לניקה נגמלים, אשר הינו מכון גמילה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנו בניקה נגמלים מבינים את הקושי של הסובלים מהתמכרויות שונות בין אם זה התמכרות לסמים קלים או קשים, התמכרויות להימורים, התמכרויות לאלכוהול, כדורים ועוד. אצלנו תקבלו יחס חם ואישי מצוות מקצועי ומיומן אשר כולל פסיכיאטריים, עובדים סוציאליים ועוד.

הפסקת שימוש בתכשירים חיצוניים

סוג גמילה שנחשב בעייתי במיוחד ונפוץ במיוחד הינו גמילה מתרופות אשר אליהן מתמכרים אנשים רבים. אנשים רבים מתמכרים לתרופות מכל מיני סוגים, בין אם זה תרופות הרגעה, משככי כאבים ועוד. התרופות אמנם מורידות התסמין שאותו אנו מעוניינים להפחית אך יש לשים לב לתופעות הלוואי אשר מתלוות לתרופה ויכולות להיות הרסניות, כמו כן הגדלת מינונים היא דבר מורכב ובעייתי שיש לשקול אותו בכובד ראש שכן המטופל יכול ליצור תלות במשכך הכאבים או בתרופה ולמעשה ליצור בה תלות ועל כן ישנו צורך בטיפול קפדני ומבוקר על ידי פסיכיאטר אשר מבין בתרופות ויודע במדויק מתי להוריד מינונים ומתי לעלות.

להיגמל בצורה נכונה

על מנת שתוכלו להיגמל בצורה נכונה בין אם זה מסמים, אלכוהול וכדומה עליכם לפנות למכון גמילה אשר דרכו תוכלו לצאת לחיים חדשים ולדרך חדשה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לניקה נגמלים ולקבל את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר בכל הקשור להתמכרויות. לפרטים נוספים חייגו אלינו: 077-2202565 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא, ונקפיד עבורכם על ליווי צמוד מתחילת ההליך ועד סופו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here