קרדיט - Canva

ירושה היא סוגיה מורכבת, עמוסה בהשלכות רגשיות וכלכליות. עם זאת, אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה יכולים לעזור ולהקל על מעבר חלק יותר של תהליכים בירוקרטיים אלו ואחרים ברגע שבו אדם מסתלק מן העולם והיורשים החוקיים צריכים להישאר ולהתמודד עם כל הסיטואציה הלא פשוטה הזאת. הבנת תפקידו של עורך דין לענייני ירושה והעקרונות הבסיסיים של דיני ירושה הם המפתח לכל מי שמתמודד בימים אלו עם הסיטואציה. הנה כמה דברים שחשוב שתדעו.

מיהו עורך דין לענייני ירושות וצוואות?

עורך דין לענייני ירושה הוא מומחה משפטי המתמחה בדיני ירושה, צוואות, ותכנון עיזבון. תפקידו העיקרי הוא לסייע ללקוחות בהכנת וביצוע צוואות כדי להבטיח שנכסיהם יחולקו בהתאם לרצונם עם פטירתם. עורכי הדין בקיאים בדיני המס, יכולים לעזור בהערכת שווי נכסים, ובקיאים בתקנות ספציפיות המסדירות את הנוהל לגבי כיצד יש לחלק את העיזבון.

מהם דיני הירושה ומה הם כוללים?

דיני ירושה הם מכלול של מסגרות משפטיות הקובעות את אופן חלוקת עזבונו של אדם וחלוקתו לאחר פטירתו. חוקים אלה כוללים תקנות סביב צוואות, ירושה ללא צוואה ולמעשה יש בהם נהלים בירוקרטיים שחשוב לבצע. בסיטואציה זאת, לא אחת נתקלים בסכסוכים במשפחה על רקע ירושה וצוואות, מצב משפחתי מורכב וערעור על הצוואה הכתובה, אם קיימת. באמצעות עורך דין לענייני ירושה, חוקי הירושה שואפים לאזן בין זכותו של אדם לחלק את רכושו כראות עיניו לבין האינטרס של המדינה להבטיח חלוקה הוגנת ובתוך כל זה גם רצון היורשים החוקיים.

למה צריך עורך דין לענייני ירושות וצוואות?

ניווט בנושאי ירושה יכול להיות סוחט רגשית ומורכב מבחינה משפטית. עורך דין לענייני ירושה יכול לסייע לכם בתהליך זה  ולהוביל אתכם אל דרך חלקה ורגועה יותר על ידי מתן הכוונה והקפדה על עמידה בכל הנורמות המשפטיות. הוא יכול להתמודד עם הצד הבירוקרטי והמשפטי של הדברים, ומאפשר לכם להתמקד בריפוי רגשי. משרד עורכי דין אוהד שוהם והצוות המשפטי המיומן והמקצועי נמצאים כאן למענכם מוכיחים שעם הדרכה נכונה, התמודדות עם דיני ירושה יכול להיות תהליך חלק עד כמה שניתן, לפחות בצד הבירוקרטי והמשפטי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here