הכלי המרכזי לקידום העסק שלך: פיתוח הצוות

בעלי עסקים משקיעים לא מעט משאבים בשיווק ובמכירות, בחומרי גלם איכותיים או באנשי מקצוע שמיומנים בהנהלת חשבונות או בגיוס עובדים. אין ספק שכל אחד מאלה משפיע במידה רבה על הצלחת העסק אבל לרוב יש גורם אחד חשוב במיוחד, והוא זה שראוי לתשומת הלב הרבה. זהו המשאב האנושי, כמובן. אם ההצלחה של העסק שלכם חשובה לכם, אולי הגיע הזמן להשקיע גם בצוות ולהעניק להם את הכלים החשובים שיקדמו אותם באופן אישי ואת העסק שלכם בכלל.

העצמת עובדים וכוחו של העסק

אם תעצרו לרגע ותבחנו מה באמת משפיע על המכירות בעסק, תגלו שאלה העובדים שלכם. מאיש המכירות הזוטר ועד המנהל הבכיר, האנשים שאחראיים למכירות ולשיווק, לתפעול ולניהול הפונקציות השונות, אלה הם האנשים שמשפיעים באופן ישיר על שורת ההכנסות. אירית בוטבול-עובדיה מציעה לכם מבחר הרצאות לחברות שיעניקו לעובדים שלכם את הכלים הטובים ביותר, את הפרקטיקות היומיומיות ואת העוצמה שתאפשר להם להשיג את היעדים האישיים והמקצועיים תוך שהם מובילים את העסק להצלחה אדירה. מאחר והעסק כולו נשאר על בני אדם בעלי רצונות, שאיפות וחלומות משלהם, הגיע הזמן לתת מקום של כבוד לכל אלה – ולהעניק לעובדים את העוצמה להגשים את עצמם ולכבוש את מטרות הארגון בכלל.

המפתח להצלחה: התפתחות אישית

יש המון דרכים טובות לקדם את העובדים ולעודד אותם להצלחה, ואין ספק שהדאגה להתפתחות האישית שלהם נמצאת במקום טוב בראש הרשימה הזו. סדנאות התפתחות אישית מעניקות לחברי הצוות ארגז כלים עשיר ומגוון מאוד, ובאמצעותו הם יכולים להתגבר על אתגרים וחסמים לאורך הדרך – ולקדם את עצמם ואת העסק לשיאים חדשים. מתן הכלים הללו תורם באופן משמעותי לאמונה של העובד ביכולות שלו, ליכולת שלו להתמודד טוב יותר עם התנגדויות מצד הלקוח או עם אמונות מגבילות, וכן להצלחת המותג ולחיזוקו.

הרצאות וסדנאות בלי להתרחק מהמשרד

כדי להעניק לעובדים את הידע ואת הכלים הדרושים להצלחתם (ולהצלחת החברה כולה) יכולים בעלי עסקים ומנהלים להזמין הרצאות העצמה שיתקיימו בבית העסק עצמו. כך, במקום שבו הכול קורה ובסביבת העבודה שלהם, יכולים העובדים להתמודד טוב יותר בפני אתגרי היומיום והקשיים שמלווים אותם בשגרה. סדנאות העצמה של אירית בוטבול-עובדיה משלבות בין מסגרת תומכת וקשובה לבין ארגז עשיר בכלים פרקטיים באמצעותם יכולים העובדים והמנהלים לפעול אחרת, בצורה יעילה, מדויקת ומלאת עוצמה. להשגת היעדים הללו גם בעסק שלך זה הזמן ליצור קשר בטלפון 03-5007888.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here