קרדיט - Canva

הסכם גירושין וחלוקת רכוש הם חלק מהעניינים העיקריים בהם נדרש לטפל עו"ד גירושין. מלבד חלוקת רכוש מתייחסים בהסכם לסוגיות נוספות הקשורות בעיקר לילדים. את ההסכם מנסחים על פי הסכמות הצדדים, התחשבות בחוק ובפסיקה כדי שיהיה ניתן לאשרו בערכאות המשפטיות. הסכם טוב יוצר וודאות לגבי מחלוקות עתידיות. הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב בנושאים אלו.

הסכם גירושין וחלוקת רכוש – אישור בית משפט

הסכם גירושין וחלוקת רכוש חייב לקבל אישור בית המשפט לקבלת תוקף משפטי. הסכם שלא קיבל תוקף משפטי כאילו לא קיים. לאחר מכן ניתן לבצע את הפרידה בצורה מסודרת על פי ההסכמות בסעיפי ההסכם השונים. חלוקת הרכוש נעשית על פי רוב באופן שוויוני בהתאם לחוק יחסי ממון למעט חריגים וכאשר יש פערי הכנסות משמעותיים בין הצדדים או אלא אם קיים הסכם ממון מוקדם המסדיר את הנושא. מדובר על סכומי כסף המצויים בבנקים ובמוסדות פיננסיים אחרים. כך חסכונות, כספי עו"ש, קרנות השתלמות, כספים המושקעים בבורסה ועוד. חלקם נזילים ואחרים מושקעים לטווח ארוך. כן, מביאים בחשבון כספי פנסיה שייפדו בעת זקנה בהתאם לחוק לחלוקת חיסכון פנסיוני. מעבר לכספים קיים, לרוב, גם רכוש שיש לחלק. מרביתו הוא נדל"ן אבל יש גם פטנטים ומוניטין, אופציות ומניות ועוד אפשרויות בעלי ערך ועוד. חלוקת נדל"ן מורכבת יותר גם כי קיימים שיקולים אמוציונאליים כמו, למשל, בית משותף שצד אחד רוצה להמשיך לגור בו. עם זאת, במקרים רבים מומלץ להפריד את הרכוש באופן סופי במקרה של פרידה. ערכם. קיימים גם מצבים שבהם אחד מהצדדים נותר עם הדירה בידיו ומפצה כספית את בן הזוג. אפשרות נוספת היא מכירת הנכס/הנכסים לצד ג' וחלוקת התמורה המתקבלת מהמכירה.

הסכם מפורט וברור

הסכם גירושין מפורט מסדיר היטב את ההתנהלות העתידית במטרה למנוע את אי הוודאות. הסכמות נוספות חשובות הכלולות בו הן לגבי חלוקת זמני שהות עם הילדים, דמי מזונות עבורם ועוד. יש לציין כי בהעדרו ייאלצו הצדדים לגשת לבית משפט ולפתוח בהליך משפטי ואז התוצאה אינה ידועה מראש. בית המשפט יחליט בהתאם לממצאים המובאים לפניו.

ייצוג משפטי טוב

הילה וינטרוב עורכת דין ומגשרת מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי צמוד ומקיף וכולל הקשבה, ייעוץ, ליווי, התאמת אסטרטגיה מדויקת ללקוח הספציפי בהתאם לנסיבות התיק ועוד. עו"ד וינטרוב צברה ניסיון רב והינה בעלת ידע בתחום. לא בכדי משרדה זכה להיכלל בדירוג המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני המשפחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here