רובנו מבלים לא מעט שעות על הכביש בדרך לעבודה, מהעבודה, טיולים עם המשפחה ועוד. ההימצאות בתוך רכב סגור ותפעולו תוך מתן תשומת לב לכל פרט הקורה בחוץ היא משימה לא קלה. לכן, חשוב שהעזרים המתווכים בין החוץ לפנים כמו מראות לרכב, יהיו באיכות גבוהה. המראות, בשל מיקומן הפיזי חשופות לפגיעה. מיקומן בצידי הרכב מזמין פגיעות ע"י רכב חולף כאשר הרכב חונה ואפילו פגיעה בעת נסיעה כשהרכב בנתיב הסמוך או עוקף לא שומר על מרחק מספיק. מראה לרכב צריכה להיות מזכוכית עבה וצפופה כדי להיות עמידה ככל האפשר. מעבר לכך, גם אם מראה נשברת, כדאי לפנות למקום המתמחה בזגגות לרכב אשר יתקן את המראה במהירות ובאופן כזה שלא יהיה לשבר או לסדק זכר.

לראות היטב את המתרחש מלפנים ומאחור

כפי שהמראות הן אמצעי חשוב לנסיעה בטוחה, כך גם שמשות לרכב צריכות להיות במצב מעולה. השמשה הקדמית היא האמצעי העיקרי דרכו רואה הנהג את הדרך בה הוא נוסע והשמשה האחורית היא בעלת תפקיד חשוב ביותר בנסיעה לאחור אשר נעשית במיוחד בכניסה לחניה אך גם במצבים נוספים. השמשות צריכות להיות בהירות ככל האפשר כדי שגם מכשולים קטנים הנמצאים בדרך ייראו בזמן והנהג יוכל להתכונן ולהיערך לקראתם בהתאם. גם ברכב איכותי השמשות נשחקות עם הזמן ועלולים להיווצר בהן סדקים ואפילו שברים, במיוחד בתאונה חלילה. חשוב לתקן את השמשות בהקדם ובמקום המתמחה בכך, כאשר כדאי לחפש חברת זגגות עם המלצות וותק רב.

חלון בהיר או כהה? לבחירתכם

אמנם צבעם של חלונות הוא לרוב שקוף, אך יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין חלונות כהים לרכב. הבחירה להכהות את חלונות הרכב ליכולה לנבוע ממספר סיבות. הראשונה היא שמירה על פרטיות, במיוחד ברכבים כמו לימוזינות בהם לנסיעה בתחושה של פרטיות מלאה ישנה משמעות רבה. כך גם ברכבים המשמשים להסעת אישים, כאשר כאן הכהיית החלונות נעשית גם למטרות אבטחה. סיבה שניה לבחירה בחלונות כהים היא שמירה על טמפרטורה קרירה והפחתת הקרינה החודרת לרכב. הכהיית החלונות נעשית באמצעות ציפוי ננו קרמי. היתרון בציפוי זה הוא שאין צורך לפרק את החלון וחברת זגגות המתמחה בכך יכולה לעשות זאת תוך זמן קצר ולהשתמש בציפוי איכותי שיחזיק לאורך זמן.

ברוך ובניו היא חברת זגגות לרכב בעלת וותק וניסיון רב המתמחה בתחום ומספקת מגוון שירותים ומוצרים, החל מחלונות לרכב דרך שמשות ועד מראות לרכב. מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here