happy-little-girl-celebrating-her-birthday_23-2148984851

לכאורה, ילדים קטנים לא צריכים יותר מדי כדי לשמוח במסיבת יום הולדת 8. אבל הילדים של היום מתוחכמים למדי ולאחר שהם מבלים שעות מול מסכים ומתנסים באטרקציות ובאפליקציות שונות, אך טבעי הוא שידרשו יותר אקשן וריגושים גם ביום הולדת. לשם כך בדיוק נועדו ההעפלות של חברת MRT, שמציעה לילדים יום הולדת שמשלב את הטוב שבכל העולמות. גם הפעלות בסגנון קריוקי, קסמים וקולנוע, וגם כיבוד ושתייה כמו של פעם, מבלי לפתוח שולחן שף מוגזם מדי. זה מה שילדים רוצים בגיל 8 ואין סיבה לא לתת להם את זה. אם כך, מה שנחוץ הוא להזמין את תכנית יום ההולדת שמותאמת לגילם ולשמוע אילו הפעלות מקסימות מחכות להם ביום ההולדת, מבלי להטריח את אמא ואבא יותר מדי.

מקרן, מסך, משחקים

זה נשמע בסיסי למדי אבל כשתראו מה אפשר להוציא מעשרות ילדים מול מסך גדול תבינו איזה יופי הרעיון הזה היה מלכתחילה. סרטים שונים שמוצעים לילדים בגיל כזה כוללים גם סרטי תלת ממד שבהם יצפו בתלת ממד ויתלהבו מהרכבת שדוהרת ישר לכיוונם, ועוד סרטים שיגרמו להם לחוות את הקולנוע בבית, בסלון או בחצר שלכם בנוחות רבה על מחצלת גדולה. מילת המפתח כאן היא כיף, מבלי לצאת מהבית ומבלי לטרוח יותר מדי. הכינו בצד את הכיבוד שילדים אוהבים ותנו למפעיל להקרין להם סרטים עם דיבוב כדי שלא יפספסו שום דבר. את רשימת הסרטים אפשר לקבוע מראש לפי גיל הילדים ובכך להתאים את התכנים למסיבה. אפשר גם לנסות להציע דברים מיוחדים שאולי ישתלבו בארגון המסיבה. מאוד מתאים גם להציע הפעלה כמו משחקי הישרדות שמתאימה למסיבה על ידי מפעיל הציוד.

חגיגה של שירים

קריוקי הוא אפשרות נוספת שאפשר לחוות עם המסך הגדול שמקרין את השירים לפי בחירת ילד יום ההולדת ומאפשר להם לשלוט בהשמעה. הילדים ישמחו גם לרקוד עם המוזיקה שתבחרו ואפשר גם לחלק להם זוהרים למיניהם נוסף על משקפי התלת ממד שצריך בשביל הסרטים. בסוף המסיבה תוקרן ההפתעה הגדולה מכולם שהיא מצגת מיוחדת על ילד או ילדת יום ההולדת, ולצלילי שירי יום הולדת תוגש העוגה כדי לכבות את הנרות. תיאום המסיבה והארגון שלה נעשה עם ההורים והמסיבה תכלול הקרנה של עד שעתיים, לבחירתכם. זוהי ללא ספק הפעלת יום הולדת נהדרת שכל ילד היה רוצה לקבל באהבה ולחוות מסיבה שתיזכר לכל החיים. MRT שמחה להציע לכם מסיבות יום הולדת לגיל 9 או 8 שתהפוך לחוויה נהדרת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here