משחק זוגי רומנטי
קרדיט: קנבה

משחקי קופסה, לרבות משחקי קלפים הפכו לפופולריים ומבוקשים מאוד בישראל. מעבר למשחקים המוכרים שמתאימים למשפחה או לקבוצת משתתפים אפשר גם למצוא כמה סוגים שונים של משחק זוגי רומנטי שכפי שאפשר להבין מהשם שלו – זהו משחק שמתאים לזוגות, מחבר ביניהם ושומר על הגחלת ביניהם, מחזק את התקשורת הזוגית וכמובן דואג לכך שהיחסים ביניהם ימשיכו להיות חמים וקרובים. מדובר במשחק שיכול להתאים לכל זוג בכל שלב בחיים ולכן הוא מומלץ לכל זוג וללא קשר לעיתוי בשנה. יש זוגות שאוהבים לשלוף את המשחק ביום האהבה או ביום הנישואין ויש כאלה שהמשחק תמיד יהיה בהישג יד.

איך הופכים משחק זוגי רומנטי לבילוי של ממש?

למשחק שמיועד לזוגות יש שני יתרונות בולטים – האחד הוא שלא צריך לצאת מהבית כדי לשחק אותו או איתו והשני הוא שאפשר לשחק בו שוב ושוב בדיוק כמו כל משחק אחר. משחק זוגי רומנטי לא עוסק בקניית נכסים או בקלפים שצריך לנצח איתם אלא עוסק בזוגיות – בשאלות אינטימיות ואישיות, במשימות גופניות ופיזיות ובכל מה שרק בני זוג יכולים לבצע או לדבר עליו. מדובר במשחק שיכול להוות בילוי שלם כאשר משחקים בו בליווי אוכל טעים, סביבה מנוטרלת מילדים או הפרעות, טלפונים ניידים שקטים ורחוקים וכמובן כוס יין איכותי שעוזרת ביצירת האווירה המתאימה.

הפופולריות של משחקים לזוגות

הרבה מאד זוגות רואים במשחקים כאלה בילוי אמיתי שמתאים במיוחד למקרים שבהם הם כן רוצים לבלות ביחד אך אין להם את האפשרות (או הרצון) לצאת מהבית. כאשר מתכננים מראש בילוי זוגי אינטימי ביחד עם משחק זוגי רומנטי – מתקבל בילוי לא פחות ערכי ומרגש מאשר יציאה מהבית למסעדה או סרט. מדובר במשחק שבכל פעם שמשחקים בו הוא יהיה שונה ולכן אפשר לתכנן כך כמה וכמה בילויים מהנים, מגוונים וכאלה שתמיד אפשר לקיים אותם בבית, גם בספונטניות וללא תכנון מוקדם.

מתעניינים במשחק זוגי ומהנה? פנו אל היועצת הזוגית חפצי מידלש שתציע לכם את מה שמתאים לכם להנאה מלאה ושמירה על הזוגיות שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here