קרדיט Canva

שנים רבות שאתם מנהלים את מפעל הייצור שלכם תחת אותם התנאים ועם פס ייצור שעובד באותו הסגנון. מצד אחד יש לכך המון יתרונות מפני שהעובדים מכירים את פס הייצור לעומק, ומן הצד השני הגיע הזמן לעצור הכל ולפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת א.ס. סוכנויות על מנת לשדרג את המפעל שלכם ולהבטיח שאתם עובדים עם הכלים הטכנולוגיים והטכניים המתקדמים ביותר שקיימים כיום בתחום ייצור המזון.

חשבו על כל המוצרים החדישים שיכולים לשרת אתכם

השדרוג של החלל הפנימי של כל מפעל, הוא משימה גדולה, מורכבת ומלאה בפרטים. מצד אחד אתם צריכים לשמור על סטנדרט גבוה ולחשוב על כל הפרטים החדשים שיכולים לשפר את חוויית ייצור המזון שלכם. ומהצד השני צריך לשמור על אותו הטעם המוכר שהלקוחות שלכם כל כך אוהבים. ולכן, כאשר אתם מחפשים לרכוש מערבל בצק אתם צריכים לבדוק שהמוצר ישרת אתכם על הצד הטוב ביותר לאורך שנים, אבל גם ישמור על הסטנדרט שאתם מכירים היום בייצור בצק.

ההשקעה בפרטים – יותר חוויה לעובדים וללקוחות

במקביל, יש לכם אפשרות לקדם את יכולות הייצור שלכם ולעבור לפס ייצור בקצב גבוה הרבה יותר. למשל על ידי רכישה של מכונה לעוגיות שתבצע את פעולת החיתוך ואת המעבר של העוגיות לתוך התנור, מבלי התערבות של עובדים נוספים. זו היא דרך מעולה לשפר את יחסי הכוחות בתוך פס הייצור בין עובדים למכונות, ולהפנות משאבים של עובדים אנושיים לטובת צרכים אחרים וחשובים הרבה יותר שמכונות לא יכולות לבצע.

התאמה לסגנון ייצור המאפים שלכם – מבטיחה הצלחה

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה, הוא למצוא את המכונות או הפתרונות הטכנולוגיים שמאפשרים לכם לשמור על סגנון האפייה שלכם אבל לעבוד בקצב הרבה יותר גבוה. מרדדת בצק, תנור טכנולוגי או כל פתרון טכני אחר שאתם יכולים לחשוב עליו, בא בחשבון. והכל תלוי ביכולת שלכם למצוא את נותני השירותים שיכולים להציע לכם את הפתרונות הללו בתנאים הטובים ביותר לצרכי המפעל שלכם.

הידע והניסיון המקצועי שלנו, אנשי חברת א.ס. סוכנויות, בא לידי ביטוי כמעט בכל תחום פעילות של עולם ייצור המזון. אנו מסוגלים להציע לכם חוויית ייצור טכנולוגית מתקדמת הרבה יותר, עם שורה ארוכה של פתרונות לאפייה ולבישול של מוצרים בקצב גבוה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה ניתן לפנות לטלפון 08-9302260.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here