גוגל אדוורדס – מה זה?

בעידן בו אנחנו מחפשים שירותים או מוצרים לפני הקנייה ועיקר החיפוש נעשה בגוגל(המנוע החיפוש העיקרי והגדול ביותר בישראל) חשוב מאוד לפרסם בגוגל על מנת שהלקוחות הפוטנציאליים שלך ימצאו אותך בדיוק ברגע שאתם מחפשים את השירות או המוצר שלך

מה זה גוגל אדוורדס?

גוגל אדוורדס זאת המערכת הפרסום של חברת גוגל, כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש מילה מסויימת גוגל מספקת לו אתרים שהכי יתאימו לו לפי שאילתת החיפוש שלו. האזור של תוצאות החיפוש מחולקות לשתיים:

1) האזור הפרסום: שלוש התוצאות הראשונות והתוצאות בצד הם שם גוגל אדוורדס (הם יהיו גם בצבע שונה משאר התוצאות) זה המקום בו גוגל נותנת למפרסמים להתחרות בינהם על מנת להופיע כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש.

2) האזור האורגני: גוגל מביא 10 תוצאות שלפי דעתה הם הכי טובים לשאילתת החיפוש של אותו גולש.

מה ההבדל בין קידום אורגני לבין פרסום בגוגל?

קידום אורגני זה תהליך ארוך שבו אתה מנסה להראות לגוגל שהאתר שלך הוא האתר הכי טוב בשאילתת חיפוש מסויימת ויכול לקחת הרבה זמן עד שתופיע בעמוד הראשון ואילו בפרסום בגוגל דרך גוגל אדוורדס תוכל להופיע בעמוד הראשון תוך יום אחד בלבד!

ההבדל בין שתי השיטות הם המחירים. כניסה לאתר שלך דרך התוצאות האורגניות לא עולות לך כסף. אילו הפרסום בגוגל אתה משלם לפי קליק על המודעה שלך.

האם הפרסום כדאי?

הכל עניין של החזר על ההשקעה. אם הכנסת בעזרת הפרסום יותר ממה שהשקעת על הפרסום אז כן הפרסום היה כדאי.

איפה ניתן לפרסם בעזרת המערכת?

דרך גוגל אדוורדס http://ads.google.co.il תוכל לפרסם במנוע החיפוש של גוגל בשאילתות חיפוש תרצה להופיע בהם וגם באתרים ברחבי הרשת. גוגל עשו הסכם עם בעלי אתרים שבעלי אתרים משכירים שטח פרסום באתר שלהם על מנת שתוכל לפרסם דרך גוגל אדוורדס ובעלי האתרים וגוגל יוכלו להתחלק ברווחים וזה נותן לך להגיע לקהל היעד שלך בכל רחבי הרשת.

האם אני אוכל לעשות זאת לבד?

גוגל אדוורדס נותנת לך אפשרות להירשם בחינם ולפתוח את המסע הפרסום שלך כבר היום. אבל חוסר הידע שלך במערכת יוכל לעלות לך הרבה מאוד כסף, לכן עדיף שתפנה למומחה פרסום בגוגל.

למה כדאי לשלם למומחה?

בעזרת מומחה פרסום בגוגל תוכל בעצם להוזיל עלויות, איך זה אתה שואל? אם אתה תבנה את המסע הפרסום שלך ותעשה טעיות קריטיות תוכל לשלם הרבה מאוד כסף על קליק ואילו מומחה יעשה זאת בשבילך הוא יוכל להוריד לך את המחיר לקליק ובכך להוזיל לך את העלויות בצורה משמעותית ולתת לך תוצאות טובות יותר ממסע הפרסום בגוגל.

יש מקרים רבים שבכך שאתה שוכר שירותי מומחה פרסום בגוגל אתה מוציא פחות כסף ממה שהיית מוציא בלעדיו כולל העמלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here