פייסבוק ככלי שיווקי לעסק שלך

פייסבוק היא כיום רשת החברתית הגדולה והפעילה ביותר בעולם, יש לה מעל מילארד משתמשים מתוכם כ3 וחצי מיליון ישראלים. אם אתה רוצה להגיע לקהל היעד שלך פייסבוק נותנת לך את האפשרות להגיע בדיוק לקהל היעד שלך בצורה כמעט מדוייקת.

איך פייסבוק יכול לעזור לך בעסק?

ישנם כמה שיטות בה פייסבוק יכולה לעזור לעסק שלך לגדול אחת הדרכים היא פרסום בשיטת PPC בפייסבוק, תוכל לקבוע שרק קהל היעד שלך שתוכל להגדיר ע"י : מין, גיל, עיר מגורים,דברים שהם אוהבים ועוד דבר שקובע שתוכל להגיע בדיוק לקהל היעד שלך ורק אליהם.

שיטה שניה שבה פייסבוק יכולה לעזור לך לעסק שלך זה חיזוק הקשר של קהל היעד שלך למותג שלך. כשאתה פותח עמוד עסקי בפייסבוק תוכל לעדכן את העוקבים שלך (האנשים שעשו לייק לעמוד) בכל המבצעים, חדשות ודברים שיכולים לעניין אותם וגם לתת להם דרך ליצור איתך קשר ולהרגיש שהמותג שלך "יורד לעם" ומקשיב לכל הבעיות שעולות להם.

למה כדאי לך להשקיע משאבים בפייסבוק?

לאחר שראינו ששיווק בפייסבוק יכול להגדיל את העסק שלך פלאים, אז כמובן שאני ממליץ להשקיע משאבים בסוג זה של המדיה, במיוחד שהרבה אנשים כיום מבלים את רוב זמנם ברשת החברתית. כמו כן העסק שלך יכול לקבל פרסום בחינם בכך שהוא מגיע ויראלית לאנשים אחרים שיכולים לקנות ממך מוצרים. כשאדם עושה לייק לעמוד הפייסבוק בצד ימין בסרגל הפעילות כל החברים שלו רואים שהוא עשה לייק לעמוד שלך, כמוכן זה מופיע גם בפרופיל שלו (יש תיבה שבה יש את 8 העמודים האחרונים שהאדם עשה להם לייק) אז כאן אתה מקבל חשיפה חינם לכל החברים שנכנסים לו לפרופיל.

קמפיין לייקים – בעד ונגד:

אני נשאל רבות לאחרונה האם שווה לעשות קמפיין פרסומי עבור לייקים, התשובה שלי היא לרוב תמיד זהה. כן, כדאי מאוד לעשות קמפיין לייקים.

למה כן?

אני תמיד מגדיר את קמפיין הלייקים כך שרק חברים של אנשים שעשו לייק יראו את ההודעות, כך הם רואים שחבר שלהם עשה לייק אז רוב הסיכויים שגם הם יעשו ויתאימו לקהל היעד שלך.

ודבר נוסף מאוד חשוב זה הנראות של הגדלת הלייקים, כאשר לקוח מגיע אלייך ורואה בעמוד 10 אלף לייקים או 100 לייקים בלבד יש לכך השפעה. ככל שיש לך יותר לייקים אתה נראה כמותג גדול.

למה לא?

להרבה עסקים קטנים אין את תקציב המותרות לכך להשקיע כמה מאות שקלים לתקציב עבור קמפיין לייקים, לכן לאותם עסקים אני מציע שימוש אחר בתקציב הפרסום שיביא מכירות לפני חיזוק המותג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here