קניית לידים – למה זה טוב?

הרבה בעלי עסקים עוברים לעבוד מול משווקים באינטרנט בשיטת תשלום לפי ליד, כך שבעלי עסקים מקטינים את הסיכון בפרסום לא יעיל וחוסכים עלויות.

מה זה לידים?

ליד זהפרטים של לקוח פוטנציאלי שמתעניין באחד השירותים או המוצרים שלך, ושניתן להפוך אותו ללקוח מאחר שהוא פנה לקבלת מידע נוסף.

למה כדאי להשקיע בקניית לידים?

היום בעלי עסקים משקיעים רבות בשיווק באינטרנט: קידום אתרים,פרסום בגוגל,רשתות חברתיות ועוד שיטות רבות שעולות לא מעט כסף ולפעמים גורמים להפסדים עבור בעל העסק אם השיווק לא מתנהל בצורה נכונה וטובה. כל הפרסום הזה נועד להביא לבעל העסק כמה שיותר לידים עבור הסכום שהוא השקיע בפרסום. אז במקום "להסתכן" בעלי עסקים מוכנים לשלם מחיר קבוע מראש על כל ליד שיביאו להם, כך שאם אין לידים הם לא משלמים ועל משווק האינטרנטי נופל האחריות להביא את הליד בפחות מהמחיר שסוכם על מנת שהוא גם ירוויח מהעסק הזה.

איך בודקים את איכותו של הליד?

לא כל ליד שווה אותו דבר, ככל שהליד יותר איכותי מחירו שווה יותר. אז בודקים את איכותו של הליד, ישנם כמה דרכים: לפני שמעבירים את הליד לבעל העסק יש לחזור לליד לטלפון שהוא השאיר על מנת לוודא שהוא השאיר את הפרטים והוא אכן מעוניין במידע, יש לוודא שהליד יהיה באזור אותו הגדיר בעל העסק שהוא מעוניין: אם בעל העסק נותן שירותים בתל אביב אז ליד מאילת לא יהיה רלוונטי עבורו.

כמה צריך לעלות ליד?

ככל שעושים יותר בדיקות וסיווגים עבור הליד כך איכותו עולה והמחיר עולה בהתאם. המחיר נקבע גם ע"י הנישה אותה בעל העסק עובד. ליד בתחום המשכנתאות יהיה הרבה יותר יקר מאשר ליד בתחום הסרת המשקפיים כי עלות הרווח של בעל העסק העוסק במשכנתאות גדולה בהרבה מעסק שעוסק בהסרת משקפיים וגם הרבה יותר קשה להביא לידים בתחום המשכנתאות בגלל גודל העסקה.

לא סגרתי לידים האם זה באשמת המשווק?

לא תמיד, הרבה פעמים בעל העסק "מבזבז" לידים איכותיים וטובים רק בגלל שיווק לא נכון לליד, לכן חשוב מאוד איש מכירות טוב שיוכל למכור ללידים את השירותים שאתה מציע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here