VRF מיזוג
קרדיט https://cohavhakor.co.il

מה הרעיון העומד מאחורי מערכת מיזוג אוויר? פשוט למדי, ישנו מנוע אחד למערכת המיזוג שתפקידו לפזר אוויר לכל אזורי הבית בעזרת מערכת צינורות מתאימה. נראה כי המערכת כוללת עלויות רבות אבל היא מביאה איתה גם יתרונות רבים. בשנים האחרונות, רבים ממליצים דווקא על  מזגן אינוורטר מיני מרכזי שחוסך התקנת מזגנים בכל חדר ומאפשר קירור דל כלל חללי הבית בבת אחת בלחיצת כפתור.

מציאת המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם

הדבר הראשון שצריך לבחור זה את מערכת המיזוג המתאימה לצרכיכם, לדוגמא אתם מעוניינים במערכת זולה וחסכונית, כדאי למקד את החיפוש במזגן vrf מחיר משתלם. כעצה כללית אתם יכולים לשאול לאו דווקא על כוחות הסוס אלא על התפוקה – תפוקת המזגן נמדדת לפי כמות הקור שהמזגן מזרים לחדר בכל שעה ביום. יש לוודא שהתפוקה תואמת את גודל חלל החדר וכן את מיקום המזגן. עליכם לזכור ששכל שיש יותר חשיפה של החדר לשמש ולחום, הוא יצרוך מזגן בעל תפוקה גבוהה על מנת לקרר את החלל. יש לשים שהמזגן לא מספק תפוקה נמוכה מידי שלא תביא את התפוקה המתבקשת ומזגן עם תפוקה גבוהה מידי יגרום לבזבוז חשמל.

שירות התקנה ברמה הגבוהה ביותר

כשמבינים איזו מערכת מתאימה בדיוק לכם, אפשר להתחיל בחיפושים אחר מתקין עצמאי או חברה אשר ידועים במומחיותם בתחום. במהלך בחירת החברה, ורגע לפני שהחלטתם ליצור קשר עם מתקין/חברה שמצאתם, תבררו דבר ראשון אם הינם מורשים לעסוק בתחום. אחד הנדבכים החשובים הנוספים הוא הצפת השאלה האם ההתקנה כוללת אחריות, מכיוון שבמידה ולאחר ההתקנה יתחילו לצוץ תקלות תדעו שעל הטכנאי חלה החובה להגיע אליכם על מנת לתקן את התקלות וכך הוא לא יוכל להאשים בתקלות אתכם.

המלצות יכולות גם כן להקל על תהליך הבחירה, ולכן חשוב לבקש המלצות ברשתות החברתיות או אף לפנות אל המתקין באופן ישיר ולבקש ממנו מספרי טלפון של לקוחות ממליצים.

לדעת אל מי לפנות לעזרה

חברת כוכב הקור פועלת למעלה מ-35 שנים ומתכננת ומבצעת מערכות מיזוג ומוכרת על ידי יועצים רבים, לקוחות ואף מתחרים כאחת מחברות התקנת מזגנים המובילות בארץ. במשך שנות פעילותה הרבות צברה החברה שורה של לקוחות מרוצים, אשר מעידים על האמינות, תמורה גבוהה למחיר, ייעוץ מקצועי והוגנות. לקבלת מלוא הפרטים על החברה והשירותים, כמו גם לקבל התאמת מחיר מותאמת אישית לכם, אתם מוזמנים לחייג למספר 03-9624446.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here