קרדיט Canva

פרסום תהליכי הבניה

על פי חוק תכנון ובניה, על כל אדם אשר רוצה לבצע שינוי של תכנית מתאר מקומית, מחוזית, הקלה בבניה או תכניות מפורטות (תב"ע) נדרש לפרסום מודעות תכנון ובניה אודות השינויים אותו הוא מבקש לבצע. שלב הפרסום אודות השינויים המבניים הצפויים להתרחש הוא כחלק מתהליך קבלת האישורים וההיתרים מוועדת התכנון המקומית לבנייה או שינויים במבנים וללא הליך פרסום מסודר, לא ניתן  יהיה לקבל היתר בנייה. פרסום זה מאפשר לכלל האוכלוסייה לקבל מידע אודות שינויים שעתידים להתרחש ולהציג התנגדויות במידת הצורך. בין הפרסומים ניתן למצוא פרסום היתר בניה, פרסום, פרסום הפקדת תכנית, פרסום אישור תכנית ופרסום איחוד וחלוקה.

נענע פרסומי נדל"ן היא חברה המתמחה בפרסום של שינו נדל"ן ברחבי הארץ. את הפרסומים מבצעת החברה על פי החוק ובמגוון פלטפורמות, תוך תיעוד התהליך באמצעות עורך דין.

כיצד לבצע פרסום בניה

פרסום היתר בניה והבאתם הידיעה אל כלל התושבים נעשה באמצעות מספר פלטפורמות הנדרשות על פי החוק. על פי חוק מודעות תכנון ובנייה יש לפרסם נוסח על התכנית בעיתונות, להציב שילוט ומודעות בשטח הבנייה וסביבתו ולמסור הודעות אל הגובלים לשטח הבנייה. תהליך הפרסום הוא חלק חובה משינויים מבניים ונדרש תיעוד של הפרסומים עם הצהרת עורך דין שהכול נעשה כחוק. פרסום מודעות תכנון ובנייה בעיתונות מתבצעת לרוב במדור מיוחד המיועד לפרסום מודעות מסוג זה במספר סוגים של עיתונים -עיתון נפוץ, עיתון יומי אשר מופץ באופן ארצי ועיתון מקומי. נוסף לכך, יש לתלות מודעת תכנו ובנייה גם בשטח המבנה אשר נדרש לעמוד בתנאי החוק.

פרסום בניה החורגת מהחוק

כאשר מבצעים בניה חדשה או שיפוץ של בניה קיימת, יש צורך בקבלת היתרים ואישורים מועדות התכנון המקומיות המוודאות כי התכנית המוצעת בעלת היתכנות, בנויה לפי החוק וכללי הבניה ובטיחותית. לעיתים, היזם או המבקש לבנות נדרש לבנות תכנית החורגת מהכללים בחוק, כמו במצבים בהם השטח אינו מתאים לבנייה של מבנה ראוי ובטוח. במצב זה, ניתן לבקש הקלה בבניה. קבלת ההקלות עוברת גם כן דרך ועדות התכנון המקומיות ונדרש פרסום היתר בניה, בדומה לפרסום של שינויי בנייה אחרים.

נענע פרסומי נדל"ן היא חברה המספקת שירותי פרסום של מגוון פרויקטים העוסקים בתחום הנדל"ן, על פי החוק. החברה מספקת שירותי פרסום במגוון פלטפורמות תוך עמידה בכל דרישות החוק ותיעודן לצורך השלמת הפרויקט. נענע פרסומי נדל"ן מספקת שירות מקצועי, מקיף ואדיב. צרו איתנו קשר > 03-9451155

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here