לפתח אפליקציה

יש לכם חזון למשהו שפועל ועובד בצורה יעילה יותר? בואו לבנות אפליקציה שתעזור לכם בכך, ואם יש לכם רק רעיון גולמי בואו לעבוד עם מומחים בתחום שיכולים להוציא מכם את הרעיון הזה ולעבד אותו למציאות. ככה עובדים היום בתחום הסטרטאפים, למעשה. כך זה עובד, באים אנשים שיש להם רעיון מצוין שאפשר לרוץ אתו, לפתח שירות או מוצר שממש צריכים, ואז למצוא את האנשים הטכניים שיכולים לעשות את זה למענם. זאת התשובה לכל מי שחשב שהייטק שייך רק למי שלמד תכנות וכתיבת קוד. חברת פיתוח אפליקציות כמו חברת web-map מוכיחה שגם אנשים רגילים מהיישוב יכולים למצוא בעצמם את המוטיבציה לעשות שינוי בעולם הזה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ולהוציא לשוק אפליקציה פרי הרעיונות שלהם.

לפתח אפליקציה

איך זה עובד בשטח?

טכנולוגיה היא לעולם לא המטרה אלא האמצעי לייצר מוצרים שאפשר להפעיל בכל מקום ובכל תחום ולעזור לכמה שיותר אנשים להתייעל בעבודה או בחיים. אפליקציה היא יישום שאנחנו מוצאים בעיקר במכשירי מובייל אבל לא רק. היא יישום של רעיון שיכול להשתמש באנשי מקצוע שכותבים את הקוד של האפליקציה כדי לבנות אותה ולעצב אותה לשימוש המוני בישראל ובעולם. אנשי מקצוע כאלה מציעים לכם לבוא עם הרעיון שלכם, גולמי ובוסרי ככל שיהיה, על מנת לשבת ולהגדיר אותו טוב יותר ואחר כך לפתח אפליקציה שיכולה להיות משווקת בחנויות האפליקציות של מכשירי אנדרואיד ואייפון או אפילו בחנות גוגל, אם מדובר באפליקציות שמתאימות גם למחשב. 

פיתוח אפליקציות כל אחד יכול?

צריך להיות אדם מעשי ולהיות מחובר למציאות, על מנת להבין שיש היום מספיק אנשי מקצוע שתפקידם הוא להוציא לפועל אפילו רעיון מעורפל ביותר, ובלבד שההשקעה תהיה שלכם והתכניות העסקיות שלכם יהיו מוגדרות. חלק מהעבודה הזאת הוא עצמי, כשאתם יושבים עם עצמכם ומגדירים לעצמכם בדיוק איך אתם רוצים לראות את האפליקציה מגיעה ללקוחות וגם לחשוב על טרגוט הקהל המתאים לכך, ואחר כך לשבת ולאפיין אותה עם אנשי המקצוע שכותבים את הקוד, מעצבים את הממשק ואת חוויית המשתמש ובונים לכם את האפליקציה לפי המטרות שהגדרתם יחד מראש. אם תיגשו לחברה כמו web-map תבינו מצוין איך כל כך הרבה אנשים הצליחו למצוא את הדרך המעשית להגשים חלום ולהציע אפליקציה מעניינת וחכמה לעולם. אין סיבה שגם אתם לא תהיו ביניהם ותגשימו חלום כזה משלכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here