יחסי ציבור באינטרנט

דיבור חיובי

התערבות בפורומים ובלוגים קבוצות התערבות בפורומים ובלוגים במקרה של שיח שלילי ברשת לגבי המותג, או כתהליך יח"צ חיובי שוטף העוזר למצב את המותג באופן חיובי מול הקהל הנחשף למידע על המותג ברשת.

קול קורא

פעילות מדיה חברתית פעילות בבלוגים ורשתות חברתיות (בעיקר "Twitter" ו"Facebook") באמצעותה יוצרים קהילות ענפות של עשרות אלפי משתמשים סביב "איש קהילה" מטעם המותג. דרך הקהילה ניתן להגדיל הכנסות (מבצעים מיוחדים לקהילה), לשמוע על שירותים ומוצרים חדשים, לקבל רעיונות, לשפר את יח"צ המותג, לספק גישה אישית ומהירה לתשובות מטעם המותג בכל נושא שהוא, ועוד. פעילות במדיה חברתית מוכיחה עצמה בעולם ככלי שיווקי ומחקרי יעיל ביותר למותגי מאס-מרקט.

גלגל הצלה

הורדת קישורים שליליים בגוגל השירות מיועד "להסיר" קישורים ומידע שלילי אודות המותג או אישיות כלשהי מהעמוד הראשון בגוגל. לרוע המזל, ישנם מצבים בהם מתפרסמות ידיעות שליליות על מותג או אישיות מסוימת. לעיתים אותן ידיעות נשארות בדירוג גבוה בעמוד הראשון בגוגל ובכך פוגעות משמעותית בערך המותג. ל- PR+ יכולות לבצע פעילות אקטיבית של העלאת תכנים חיוביים לעמוד התוצאות הראשון וכך "להסיר" את הקישורים השליליים מהמיקומים הגבוהים, לאזן את המסרים השליליים ולהפחית משמעותית את הפגיעה במותג.

PR קלאסי

כתבות שיווקיות בעיתונים אלקטרוניים PR+ מספקת שירות יח"צ קלאסי הכולל כתיבה ופרסום של כתבות שיווקיות בעיתונים ומגזינים דיגיטליים מובילים (גלובס, דה-מרקר, YNET, NRG וכד'). PR+ מגדירה יחד עם הלקוח את מטרת הפרסומים כחלק מאסטרטגיית התקשורת הכללית של המותג ובהתאמה כותבת ומפרסמת את הכתבה השיווקית בעיתונים הדיגיטליים ובאמצעי המדיה השונים.

קשרי משקיעים

חברות בורסאיות המעוניינות לקדם את פעילות המחקר והמסחר במניה, מנהלות עידכונים קבועים של אזור "קשרי משקיעים" באתר. פעילות זו כוללת הזנה של דוחות רבעוניים ושנתיים, מצגות אסטרטגיות, שינויים בהנהלה, חדשות מהחברה ועוד. לכל אלו יש לצרף פסקאות פתיחה, להזין ולהעמיד באופן מרשים באתר. PR+ מספקת פתרון פשוט וכדאי לטיפול בפעילות קשרי משקיעים באתר, כך שאזור זה יישאר מעודכן ומרשים מבלי להטריח את הלקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here