פרסום עסקים בלינקדין - איך ולמה

בואו נודה על האמת לינקדין נתפסת כרשת חברתית פחות מגניבה מפייסבוק, הרבה פחות ויזואלית וחוויתית מאינטסגרם. אבל, למרות זאת היא הפכה לרשת החברתית שיותר מחמש מאות מליון איש ברחבי העולם עושים בה שימוש כמעט יומיומי. כן מדובר באחת מהרשתות החזקות ביותר בכל הקשור לשיתופי פעולה עיסקיים, ולהשגתם של לידים איכותיים. אז איך אפשר לנצל את הפלטפורמה הזו לצרכים עיסקיים ומה בדיוק צריך כדי לפרסם את העסק שלכם בלינקדין בהצלחה, הנה כמה עצות.

להקים דף לעסק שלכם

בדומה לרשתות חברתיות אחרות גם כאן הקוספנט מאוד מוכר. בלינקדין תוכלו לבנות עמוד חברה שיתאים לעסק שלכם וככזה הוא יאפשר למשתמשים ברשת החברתית הזו ללמוד ולהכיר את העסק שלכם באופן יותר מעמיק. דף העסק שלכם יאפשר לכם גם לבנות שיתופי פעולה אפשריים אם כאלו שתציעו או כאלו שיוצעו על ידי אחרים, והוא ייתן לכם מעמד של מי שנחשבים למומחים בתחומם.

פרסום עסקים בלינקדין משמעו העלאת המודעות למותג שלכם. כלומר, כאן תוכלו להציג בפני לקוחות פוטנציאליים את השירותים או המוצרים שלכם. ככל שתעדכנו באופן תכוף יותר את הדף שלכם, כך יתבסס המעמד שלכם כמי שמובילים בתחום התמחותכם.

כתיבת מאמרים

הפרסום הטוב ביותר שתוכלו לבצע בלינקדין הוא בכתיבת מאמרים או פוסטים שיאפשרו לאחרים לעשות היכרות טובה עם העסק שלכם, וכמובן גם איתכם. כאן תוכלו לפרוש בפניהם את הידע המקצועי שלכם ולהביא להתעניינותם בכם. ידע הוא בפירוש כוח כאן, כוח שמניע אחרים להתקרב אליכם. במידה ותצליחו להנחיל את הידע הזה לאחרים כך שהם יוכלו לעשות בו שימוש, הרי שאתם מתקרבים מאוד למי שהופכים להיות סוג של "גורו" עבורם.

מאחר ומדובר ברשת מעט "מנומנמת" בכל הקשור לפרסום מסחרי, יש כאן יתרון שכדאי לנצל אותו. אם תדאגו לבסס את מעמדכם כמומחים בתחומכם, תקבלו יתרון משמעותי מול המתחרים שלכם. הוספת פרסומים רק תשאיר אתכם בתודעה של האנשים, ואתם תהפכו לשם דבר, בשעה שמישהו יהיה זקוק למומחיות מהסוג שיש לכם. כמובן שההיכרות אתכם תאפשר לאחרים גם להמליץ עליכם בפניהם של אנשים נוספים ועסקים נוספים. הרחבת המעגל תאפשר לכם להגדיל את הפוטנציאל העיסקי שלכם כמובן.

לדייק בפרופיל

ללינקדין מנוע חיפוש עם רמת סינון גבוהה מאוד, הדבר מאפשר כמובן לאתר ספקים ונותני שירות שונים. לכן מאוד מומלץ לעשות כאן שימוש במילות מפתח נכונות מתוך מטרה לעלות בחיפושים הנכונים. כדאי גם לחפש אחרי בעלי מקצוע אחרים, זהים לכם וליצור איתם קשר, במיוחד אם הם נראים כמי שמסומנים כבעלי דיעה.

ככל שתהיו קשורים יותר אל הקבוצות הרלבנטיות בשבילכם, כך תגיעו למעגלי הקשרים הנכונים עבורכם מבחינה עיסקית. צריך לזכור כי לינקדין היא רשת הבנויה ממעגלי קשרים, ולמעשה כל פעילות הנטוורקינג שלכם ושל אחרים משוייכת בסופו של דבר לקטגוריה עסקית-נישתית באשר היא, ואז תהיה זו עדות למעורבות שלכם בתחום התמחותכם.

שלא כמו ברשתות אחרות עובדי החברה שלכם יכולים להפוך לסוג של נכס פירסומי שידאג לקדם את ההתמחות שלכם. הם יכולים להפוך לדוברים הטובים ביותר שלכם, והפרופילים שלהם יחזקו את הדף העסקי שלכם.

שלא כמו באינסטגרם, בלינקדין התוכן הוא באמת המלך. לכן השתדלו שלפירסומים שלכם יהיה תוכן בעל ערך שיגדיל את קהל העוקבים לכם ויספק אותם. השתדלו להעביר חדשות, עידכונים ולשתף במאמרים מעניינים שלכם ושל אחרים והשתדלו להפגין כמה שיותר נוכחות. אפשר להתחיל מפעם או פעמיים בשבוע ולעבור לנוכחות הרבה יותר מאסיבית בהמשך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here