קצת על קידום אתרים בגוגל

כאשר אתה רוצה למצוא מידע אודות שירות כזה או אחר אתה פונה לגוגל, כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלך כאשר הם מחפשים את הפתרון שאותו אתה מציע. גוגל מביא להם עד 21 תוצאות עבור שאילתת החיפוש שלהם. 11 תוצאות ממומנות ועוד 10 תוצאות אורגניות.

את התוצאות האורגניות גוגל מביא למחפש אחרי שכבר גוגל נתן דירוג מסויים לכל אתר ומנסה לדרג את האתרים הכי רלוונטים עבור שאילתת החיפוש אותו הגולש חיפש בגוגל.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים זה תחום בו מקדם האתרים מנסה לעלות את הציון הרלוונטיות של האתר אותו הוא מעוניין לקדם בתוצאות החיפוש עבור שאילתת חיפוש מסויימת שקשורה ישירות או בעקיפין לעסק שלך.

למה צריך לקדם דווקא בגוגל?

כאן בישראל, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בישראל עם נתח שוק של 97% אין לה כל כך הרבה מתחרים וגם זה לא כל כך חכם להשקיע במנועי חיפוש אחרים, לפחות כאן בישראל. לכן חשוב מאוד לקדם אתרים לפי הנחיות גוגל כך שתוכל להזרים לקוחות חדשים לעסק שלך.

מה ההבדל בין קידום בגוגל לקידום בבינג לדוגמא?

בינג הוא מנוע החיפוש של מיקרוסופט וכאשר יש 2 חברות שונות המתחרות על אותו שירות אז כל חברה לוקחת את זה למקום שלה, הפרמטרים של קידום בגוגל שונים מהפרמטרים של בינג לכן אנחנו גם לא רואים תוצאות דומות כל כך באותם שאילתות חיפוש כאשר מחפשים ב2 המנועי החיפוש הללו.

בינג רחוקה מלהיות רלוונטית כמו גוגל, משום שיש לה אלגוריתם שונה משל גוגל המחשב את הציון האיכות בצורה שונה ולוקח פרמטרים שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here