קרדיט לתמונה: shovalshuk.co.il

אם אתם מאלה שעדיין שומרים אמונים לירקן, לצרכנייה או לסופר, ורוכשים פירות וירקות רק אחרי מישוש מעמיק בידיים שלכם, אם אתם מאלה שלא מבינים כיצד ניתן להפקיד משימה מורכבת כמו בחירת הירקות לסלט ארוחת הערב שלכם או לתוספות הצהרים, בידי אחרים ובקצרה- אם אתם מתנגדים להזמנת משלוחי ירקות אורגניים ולא מוותרים על קנייה עצמית- המידע המובא במאמר זה הוא לתועלת האישית שלכם. איך באמת בוחרים ירקות או פירות, בלי לטעות? איך מזהים את הירקות בעלי תוחלת החיים הגבוהה ביותר, ואיך יודעים לברור מתוך דוכן שלם שלושה או חמישה פריטים שיהיו באמת, באמת משובחים? עבור כל מי שאוהב אבטיח רק אם הוא מתוק במיוחד, עגבנייה רק אם היא עסיסית וטרייה, ותפוחי אדמה שמחזיקים מעמד בעגלת הירקות יותר מיום אחד, הצוות המקצועי והאכפתי של שובל שוק בקריות, מעניק לכם טיפים חינמיים שווים.

סימנים לפירות וירקות טריים

בשובל שוק בקריות כל צוות העובדים עובר הדרכה צמודה, כדי לוודא שבכל משלוח ירקות או משלוח פירות בקריות שיוצא מאיתנו מביאים את האיכות חסרת הפשרות של החברה. כך הם יכולים לספר, כי הסימן הראשון במעלה, בעיקר כאשר ניגשים לבחור ירקות, אך גם בפירות, הינו מידת הקשיות שלהם. ירקות ברגע המדויק ביותר שלהם הם נוטים להיות קשים יותר מאשר רכים, עגבנייה שאצבע יציבה יכולה למחוץ אותה אינה עסיסית וטרייה מספיק. קישוא בעל אזורים נימוחים יותר הוא קישוא שעבר משהו בחייו, וכך ברוב ככל הירקות. ירקות בצמידות לקטיפתם או לקיטתם יהיו בהחלט קשים למגע. כל זאת בכפוף כמובן לצבע הירק, עגבנייה בעלת אזורים הנוטים לירוק היא עגבניית בוסר, אין ספק שהיא תהיה קשה, קשה מדי אפילו, הצבע יספר לכם על טרום הבשלה מספקת, וכך בכל ירק. זיהוי הצבע הבריא עבור הירק, ובחינת מידת הטריות שלו באמצעות זיהוי מרקם יציב וחסר רכיכות, הוא המתכון לירקות איכותיים.

בוחרים סחורה- בוחרים חנות

בחירה נכונה של סחורה, בעיקר בפירות וירקות, מתחילה לא בברירת הארטישוק הטרי ביותר בערמה, אלא בבחירת החנות שמספקת את הסחורה היפה והאיכותית ביותר. משלוחי ירקות אורגניים ופירות בצורה אינטרנטית יקלו עליכם את המשימה המורכבת, וימנע מצבים רבים בהם למרות הבחירה המדוקדקת והמראה המרשים של הפרי או הירק- טעימה בבית תהיה מאכזבת. אם אתם עדיין מתלבטים, אתם מוזמנים לנסות פעם אחת ולתמיד את הבחירות שלנו בתחום שאנחנו כל כך משקיעים בו, אולי תגלו שדווקא בשובל יש מי שיכול לבחור סחורה עבורכם?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here