קרדיט Canva.com

נדל"ן נחשב לשוק יציב ובטוח, אולם אל כל מה שמובטח לכם אכן שווה את ערכו הנקוב מרגע שנכנסים לתמונה אנשי המקצוע האמיתיים. מרגע שהחלו להפשיר קרקעות לבנייה ולפתח אזורים רבים בכל רחבי הארץ, בהם גם אזורים שנחשבו חקלאיים בלבד, צצו הפרסומות והמודעות שמפתות קונים לרכוש חלקות קרקע שונות, משום ש"או טו טו מפשירים אותה לבנייה ולכן המחיר זול רק היום". אווירת השוק שמכירת קרקעות גרמה לרבים להפסיד את הכסף שלהם בקניית נכסים שלא קיימו את ההבטחה להפוך למבוקשים ולהשביח את ערכם, בדיוק כמו שקרקעות חקלאיות לא הופשרו לבנייה, או שפשוט נעשה בהן שימוש אחר שלא היה שווה את שוויין כפי שנמסר לקונים. לכן, בכל פעם שמציעים לכם קרקע חקלאית למכירה בצפון, אל תעשו צעד אחד מבלי להתייעץ עם שמקאי מקרקעין מנוסה ולקבל את חוות דעתו המקצועית על ערכה. זוהי עבודתו של משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" והוא מספק חוות דעת מהימנות לאין ספור לקוחות במגזר הפרטי והציבורי על נכסים כאלה.

ביטוח, משכנתא, תשובה מניבה

המשותף בין סוכני ביטוח, בנקים ושוכרים הוא התמחור האמיתי של הנכס שבו הם עוסקים, כל אחד למטרותיו, והשווי הזה ייקבע רק על ידי שמאי נדלן. ככל שהמומחיות של השמאי גדולה יותר והיכרותו עם התחום ועם האזור טובה יותר, כך הוא מספק הערכות שווי מדויקות יותר וקרובות למציאות ללא אשליות לרוכשי הנכסים או למבקשי המשכנתאות. בדיקת דירות ונכסים אחרים חייבת להישען רק על עובדות מוצקות ולא משאלת לב ולכן אין כאן שום אחיזת עיניים כמו שנהוג בתחום זה על ידי מי שרוצה למכור נכס שאין לו ערך אמיתי במחיר גבוה מערכו האמיתי. חשיבותה של הערכת השווי קריטית לכל מי שאינו רוצה ליפול בפח ואי אפשר להפריז בחשיבותה.

הערכה לכל מטרה

בין אם אתם משכירים את הדירה שלכם או רוצים למכור אותה, שמאי דירות מקצועי ומנוסה ייתן לכם את ההערכה המדויקת ביותר לכל מטרה וצורך. אם אתם רוצים לבטח אותה בערכה האמיתי ואם אתם רוצים להוציא עליה משכנתא נוספת, אתם חייבים לדעת מהו ערכה האמיתי נכון להיום ולהשתמש בחוות דעת מקצועית זו למטרה שלכם. משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" מספק הערכות שווי ובדיקות נכסים ללקוחות רבים, פרטיים ומוסדיים כאחד. ההערכות שלו נמסרות גם לעורכי דין ולבנקים ובמידת הצורך גם לבית המשפט. צרו קשר > 052-3551162

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here