קרדיט Canva

לכולנו יש אינטרסים, אמונות, מטרות, תקוות, רצונות וצרכים. הגשמה עצמית משמעה חיים שווים שמוציאים מאיתנו את המיטב והם מסוג החיים שאנו רוצים להתחיל מחדש בכל בוקר. אז איך בדיוק משיגים אותם?

בעולם עמוס, מהיר וכאוטי, קל להרגיש עצוב או חוסר סיפוק מהחיים. אנשים רבים מרגישים שאין להם מספיק כסף או זמן לעשות את מה שהם אוהבים או ללכת בעקבות החלומות שלהם. אחרים מרגישים שמערכות היחסים שלהם לא במקום שהם היו רוצים שיהיו וכו'. למרות שהגשמה עצמית לא מגיעה רק מדברים חומריים, אנשים רבים מקשרים הגשמה עצמית לעבודה וקריירה. הדבר לא מדויק. הגשמה יכולה לבוא לידי ביטוי במישורים שונים: עבודה, מערכות היחסים שלנו, כהורים וכן הלאה. ככל שנצליח להגיע לסיפוק ברוב חלקי חיינו, כך נרגיש מאושרים יותר, בידיעה שאנו מממשים את הפוטנציאל שלנו ומנצלים את המיטב.

מה זה אומר להגשים ולהכיר את עצמך?

הגשמה עצמית היא כאשר אדם חש צמיחה, התקדמות והתפתחות ומיצוי הפוטנציאל שלו, שהוא מצליח לבנות חיים מאושרים שהוא גאה בהם. זה נראה די קל, אבל הרבה אנשים לא מצליחים להציב מטרות ברורות שיצליחו להביא אותם אל האושר. כאן המקום להיעזר באדם חיצוני שיסתכל על דברים מבחוץ, שיוכל גם להדריך ולשמש בתור מנטור לחיים, כמו מאמן אישי לחיים, אשר מצליח למקד את האדם בנקודות החשובות בחייו, מטרה אחת או יותר שהשגתה תורגש לטווח ארוך. יחשוב לדעת שתחושת הגשמה וסיפוק אינה אומרת בהכרח להיות שמח כל יום. עדיין יתכנו ימים רעים, עליות וירידות, אבל אם אתם עושים משהו שאתם באמת מאמינים בו ורוצים לעשות, אתם תמצאו אושר בחיי היומיום שלכם.

מדוע מודעות והגשמה עצמית חשובים ומה הם נותנים לך?

כשאנחנו הולכים בדרך לסיפוק, יש לנו רגעים חשובים יותר, אנחנו עושים יותר ממה שחשבנו שאנחנו יכולים, ואנחנו מאזנים את העבודה והחיים האישיים שלנו בצורה טובה יותר. אנשים שמרוצים מעצמם מרגישים שהם יכולים לעשות יותר עבור החברה והאנשים סביבם. הם חושבים שמה שהם עושים הוא חשוב ויודעים שהם מביאים משהו מיוחד לעולם שלהם וליקום בכללותו. הגשמה עצמית היא סוג של תגמול או משוב חיובי שגורם לכם להרגיש טוב. גם אם ההשקעה עולה משהו, כמו שעות עבודה נוספות, עסקה גרועה, או אפילו הפסד. מי שמוצא סיפוק במעשיו מקבל תשואה גדולה יותר שגורמת למאמץ להיות שווה את זה. כדי לרכוש מיומנויות וכלים העוזרים לכם לצעוד בביטחון לעבר הגשמה עצמית, כמו קורס מנהיגות, הגישו מועמדות באתר בית ספר קוד האימון והם יחזרו אליכם עם כל הפרטים לגבי קורס אימון למנהיגות מעשית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here