קרדיט: Pixabay

לאריזת הציוד שלנו בעת מעבר דירה או משרד, כולנו צריכים קופסאות קרטון איכותיות. כדי לבחור קופסאות בגודל המתאים, חזקות מספיק כדי להחזיק את החפצים, והכי חשוב, שמתקפלות ונסגרות בצורה אטומה ובטיחותית, צריך לוודא כי בעת ייצור קרטונים כל הקריטריונים של קופסאות מעבר איכותיות נלקחות בחשבון. מאמר זה יסביר לכם אילו קופסאות וקרטונים מתאימים למעבר, ויחשוף בפניכם מספר טיפים יעילים למעבר נוח ופשוט.

כיצד עליכם לבחור קופסת קרטון למעבר?

יש לעשות מאמץ ולבחור קרטונים שיתאימו לגודל החפצים שאתם מתכננים להניח בתוכם לפני מעבר דירה. בנוסף, הקופסאות צריכות להיות חזקות וגמישות כדי להבטיח שהכל מאוחסן בהן כהלכה. אמנם אנחנו לא רוצים להשתמש בקרטונים גדולים מדי שעלולים להיות קשים וכבדים לנשיאה ולהעברה ממקום אחד למשנהו בגלל משקלם כשהם מלאים, אבל אנחנו גם לא רוצים להשתמש בקרטונים קטנים מדי כדי למנוע עבודת נמלים בהעברת אין ספור קופסאות קטנות.

בקבוקוני בושם, איפור וחפצים אישיים קטנים אחרים צריכים להישמר בקופסאות קטנות. קופסאות קטנות טובות יותר להובלת פריטים קטנים יותר, שם הם לא 'הולכים לאיבוד'. עדיף להשתמש בקרטונים בגודל בינוני וגדול עבור שאר הדברים בבית. למשל מוצרי חשמל מהמטבח ניתן להוביל בנוחות בארגזים הבינוניים, ואילו כריות, שמיכות ובגדים, שלא שוקלים הרבה, ניתן להוביל בקופסאות הגדולות.

טיפים שיעזרו לכם לייעל את האריזה בעת מעבר דירה

בעת האריזה, חשוב לארוז את הקופסאות בצורה מחושבת, לאבטח את החפצים ולסגור את הקופסאות כראוי. תוכלו לעקוב אחר מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לייעל את תהליך האריזה וההובלה:

הימנעו משימוש בקרטונים קרועים מכיוון שהם עלולים להיקרע יותר לאחר שתארזו בהם את החפצים שלכם.

ודאו שהתכולה והקופסה מתאימים. כפי שנאמר כבר, השתמשו בקופסאות קרטון קטנות עבור מוצרים זעירים, ודאו שהקופסה והפריטים שהיא מכילה הם בגדלים תואמים.

הימנעו מעומס יתר. פעולה זו עלולה לגרום נזק לקופסה ולתכולתה או לגרום לקרטון להישבר. הימנעו מלארוז יותר מדי ספרים בקופסה אחרת הקופסה תהיה כבדה מדי. חשוב לזכור שייתכן שתצטרכו להזיז את הקופסאות מפינה לפינה עד המעבר, ולכן המשקל שלהן צריך להיות מתאים.

כדי להגן על חפצים יקרים ועדינים, השתמשו בניילון בועות או נייר אריזה גלי. אם תבחרו לארוז בעצמכם, חברת ג.כ. שיווק כלפון בע"מ ישמחו להציע לכם ניילון בועות ושאר חומרי אריזה במחירים משתלמים. באתר של חברת ג.כ. שיווק כלפון בע"מ תוכלו להזמין את כל המוצרים הדרושים לכם לאריזה יעילה, נוחה וגם משתלמת במחיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here