עורך דין ירושה תל אביב
קרדיט: קנבה

אם אתם קוראים את המילים הללו לצערנו אתם חווים תקופה כואבת בה איבדתם אדם יקר. המוות לא פוסח על אף אחד או אחת ולכן כולנו ניאלץ לחוות את התקופה הקשה הזאת בה אדם יקר לנו מסתלק מן העולם הזה. בתהליך זה לצד אובדן וכאב יש גם התמודדות לא פשוטה ברמה הבירוקרטית ולא כולם יכולים להתמודד מול הבירוקרטיה לבד, והאמת היא שגם לא באמת צריך. אם אתם מלווים עלי די עורך דין טוב ומקצועי העוסק בירושות, תוכלו לפחות בצד הבירוקרטי לעבור את התהליך באופן חלק יותר. משרדו של עורך הדין ערן דוידוב הוא מהמובילים בישראל בתחום הירושות ובמאמר זה מסביר מדוע עורך ירושה טוב הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הבירוקרטיה כאשר חווים אובדן של אדם יקר.

עורך דין ירושה תל אביב והסביבה – מה תפקידו?

כאשר אדם נפטר המדינה לא מחכה יותר מדי וכבר מתחילה בצעדים הקשורים למותו ברמה הבירוקרטית מהרגע שתעודת הפטירה מעודכנת במרשם האוכלוסין. ההשלכות לכך הן חשבון בנק שעלול להיות חסום לפעילות, ביטול הוראות קבע הקשורות לחשבונות השוטפים בבית ועוד. על פי חוק הירושה, אם אדם נפטר והשאיר אחריו צוואה יש להוציא צו קיום צוואה על מנת לתת לה תוקף לאכיפתה. במידה והאדם שנפטר לא השאיר אחריו צוואה, העיזבון יחולק על פי החוק ולשם כך יש להגיש צו ירושה. את הפעולות הללו רצוי להגיש אצל עורך דין ירושה.

היכן מוצאים עורך דין ירושה?

אם אתם מחפשים עורך דין ירושה תל אביב היא ללא ספק הפתרון עבורכם. בעיר בה מרוכזים משרדים החל מקטנים ביותר ועד לגדולים ביותר בוודאות תוכלו למצוא את הרצוי לכם. יחד עם זאת, חשוב לבחון עוד מספר פרמטרים לפני שאתם מחליטים על עורך הדין שהולך ללוות אתכם כי בכל זאת, מדובר באחת התקופות המורכבות ביותר בחייכם.

מה הכי חשוב לדעת בשכירת עורך דין לירושות?

עורך דין ירושה תל אביב והסביבה חייב להבין באופן עמוק ומפורט בתחום הירושות. לצערנו לא מעט סכסוכים משפחתיים מתעוררים מהרגע שצו הירושה מוגש, או צו קיום צוואה מוגש. על עורך הדין שלכם להיות אסרטיבי, יחד עם זאת רגיש ומכיל כלפיכם ולהבין את מורכבות התהליך. התקשרו כבר עכשיו לקבלת שירות הולם, מכבד ורגיש לצד מקצועיות ברמה גבוהה. כי מגיע לכם את הטיפול הטוב ביותר בתקופה הרגישה שאתם עוברים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here