הרצאה גישות

כל ארגון היה רוצה ליהנות מכוח אדם איכותי, מיומן ומנוסה, אך בפועל על מנת למצות את הפוטנציאל הארגוני, הניהולי והאנושי, יש להשקיע בכל דרג ודרג. בין אם מדובר על הנהלה בכירה, על הנהלה זוטרה או על צוות העובדים. ככל שמנהלים מקבלים יותר כלים ומיומנויות אשר יסייעו להם בעבודתם היומיומית, הם יתמודדו טוב יותר עם אתגרים, קשיים, יבצעו את העבודה השגרתית על הצד הטוב ביותר. יתר על כן, חיוני שלמנהלים יהיה טוב בארגון בו הם פועלים, משום שתחושה טובה ונאמנות לארגון מגבירות את המוטיבציה שלהם למיצוי הפוטנציאל ולתרומה רבה הרבה יותר לארגון. היום, סדנאות למנהלים הם אחד מהכלים האפקטיבים  ביותר על מנת למקד את צוות ההנהלה, להעניק לו כלים, ליווי וערך מוסף משמעותי בכל הנוגע לעבודתו. בין ההרצאות למנהלים אותן מרכז גישות בע"מ מציע לארגונים, עסקים וחברות ניתן למצוא הרצאות על תקשורת בינאישית, פיתוח מנהלים, התמודדות עם לחץ ושחיקה, תהליכים ושינויים בארגון, מנהיגות ופתרון קונפליקטים, ניהול משא ומתן וניהול צוותים ועוד.

להתמודד עם היום שאחרי העבודה

ההתמודדות עם פרישה מעבודה לאחר שנים רבות באותו הארגון או החברה היא ללא ספק מורכבת וטומנת בחובה אין ספור אתגרים. אותו אדם אשר עומד לפרוש, יתמודד עם שינוי ניכר בשגרת חייו ובסדר היום שלו, והוא עלול למצוא את עצמו הולך לאיבוד בין כל הזמן הפנוי שהתפנה לו לאחר פרישתו. לכן, כאשר ארגונים, וחברות מעוניינים להשקיע בעובדיהם ולהקל עליהם את השינוי שהם עומדים לעבור, מומלץ להזמין בעבורם סדנת פרישה, בהן הם ילמדו כיצד לנהל את זמן, ימצאו תחביבים חדשים ובכלל יקבלו את הכלים להתחיל את הפרק הבא בחיים, פרק הגמלאות. יהיה עליהם לזכור כי מדובר בשינוי משמעותי, שחשוב לקבל אותו בזרועות פתוחות ולבצע תכנון מקדים על מנת לא למצוא את עצמם יושבים בבית אובדי עצות.

ניהול מחייב ליווי והדרכה

גם המנהל הטוב ביותר צריך לדעת שיש מי שמלווה אותו ונותן לו הדרכה ועזרה בגיבוש פתרונות והתמודדות עם בעיות. הכשרת מנהלים היא פתרון נהדר המיועד למנהלים חדשים וותיקים, אשר מיועד ללמוד מיומנויות חדשות ולפתח אותן וכדי לרכוש כלים חדשים שיעזרו למנהל לבצע את עבודתו באופן מיטבי ולהקטין את כמות הטעויות למינימום. מרכז גישות בע"מ המציע ללקוחותיו הרצאות, סדנאות וקורסים לעובדים ולמנהלים. לפרטים נוספים חייגו למספר 089395400.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here