איך לצאת לגירושין בלב שלם ובהליך נקי?
קרדיט: pixabay

לפעמים, אין ברירה אלא להודות שהזוגיות שלכם סיימה את דרכה ואתם לא יכולים להמשיך לגור תחת אותה קורת הגג. עם כל הקושי שבדבר, יש דרכים להקל על כל בני המשפחה והבית ולצאת לחיים חדשים. בליווי עורך הדין חיים פכטר, תוכלו למצוא את השלווה שלכם ולאפשר למשפחה להתחיל חיים חדשים בלי הלחץ של מערכת יחסים לא בריאה.

בחירה לא קלה – עם השלכות על כל תחומי החיים

הזוגיות שלכם שרדה את כל התלאות והאתגרים עד היום בצורה מושלמת. אבל, לאחר שנים של ביחד, אתם מרגישים שאין לכם יותר רצון להשקיע במערכת היחסים והגיע הזמן לפרק את הבית, על כל המשתמע מכך. הדרך הכי קלה להליך גירושין, היא הליך לא מקצועי שיכול לסבך אתכם למשך תקופה ארוכה. ועל כן, החיפוש הראשון שאתם צריכים לבצע בגוגל הוא אחרי עורך דין גירושין מומלץ, אשר יכול ללוות את התהליך שלכם ולאפשר לכם להגיע לפשרות הדרושות.

תהליך סנטימנטלי שדורש מכם בגרות

לא רק בני הזוג לוקחים חלק בתהליך גירושין. במידה ויש ילדים משותפים, האתגרים הם גדולים שבעתיים ויכולים להשפיע גם על הילדים הצעירים שלכם, לאורך שנים ארוכות. כך שמתוקף הזהירות, אתם רוצים להוציא מהבית את הדיון על הגירושין ולהעביר אותו אל משרדו של עורך דין משפחה בראשון לציון. כל מה שקשור לאתגרים ולאי ההסכמות של ההליך, חייב להתנהל רחוק מעיניהם של הילדים, שיכולים לקחת את הריבים קשה במיוחד.

לוקחים אחריות לטובת כל בני המשפחה

למרות שלא קל להגיע להליך גירושין ולעבוד עם ההיגיון, האחריות שלכם, ההורים, היא לעשות את הכל על מנת לנהל הליך רגוע ושליו. לא משנה מה היא הסיבה שגרמה לגירושין, ועד כמה אתם נסערים ופגועים מהאירועים, הילדים שלכם תמיד עומדים במרכז והם שמים לב לכל התנהלות או התנהגות שלכם. כך שהבחירה להסתייע בידע ובכישורים של עורך דין מיומן למשימה, תוכל להיות החלטה נכונה בכמה וכמה רמות, לאורך ההליך. ואם בסופו של יום תתגרשו בשלום, תהיה אפשרות לשמור על קשר לטובת הילדים המשותפים.

הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין חיים פכטר, מלווה בני זוג המבקשים לסיים את מערכת היחסים, על בסיס יכולות משפטיות וניסיון מקצועי רב שנים בתחום. אנו עושים את כל המאמצים על מנת לאפשר לכם לשמור על חיים תקינים עם הילדים. לפרטים נוספים ויצירת קשר טלפנו: 074-7366072.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here