בכל תקופה לא מפיצים ספאם בפרסום העסק

כדי להביא לקוחות חדשים לעסק שלנו ולהגדיל הכנסות סביר להניח שנצטרך לפרסם את העסק. יש כמה דרכים לעשות זאת ולאורך השנים חל שינוי מהותי בעולם הפרסום. כיום פחות ופחות אנשים מפרסמים את העסק במקומונים, עיתונים או מוצרי דפוס פיזיים ומשקיעים יותר בכלי התקשורת ובעיקר באינטרנט. פרסום באינטרנט יכול להציע לנו מגוון רחב של טכניקות פרסום, חלקן לטווח הקצר, חלקן לטווח הארוך, חלקן יהיו טובות יותר לעסק שלנו וחלקן פחות. בתקופה זו של הקורונה אשר גרמה לנזק רב גם בקרב בתי עסק רבים בישראל וגם אצל משפחות רבות ובכל תחומי החיים שלנו, אנשים נוטים לבצע פעולות מתוך לחץ, חוסר בהירות והרצון לשרוד. אומנם נולדנו כבני אדם עם אינסטינקטים הישרדותיים אולם לא תמיד ההחלטות שנקבל יהיו נכונות, בטח לא החלטות פזיזות וכאלה שנובעות מלחץ. 

כיצד הפרסום האינטנסיבי עשוי דווקא להזיק לכם במקום להועיל?

יש אינספור דוגמאות שנוכל לתת לכם בנושא אבל בואו נשליך דוגמה אנלוגית מתחום אחר. מכירים את זה שאתם נכנסים כולכם בלחץ למבחן חשוב, יודעים את החומר בעל פה, אולם כאשר אתם נכנסים לחדר המבחן והזמן מתחיל לתקתק לאחור אתם מתחילים להילחץ. להילחץ מהזמן, מהמעמד, מאנשים אחרים… פתאום אתם מתחילים לשמוע גם את הקולות הקטנים ביותר של מישהו צועד מחוץ לכיתה או זבוב שמציק לכם יותר מבדרך כלל? כל אלה מוציאים מריכוז והלחץ אף עשוי לגרור מצב של בלאק אאוט ופתאום תשכחו את כל החומר שלמדתם. אותו דבר יכול לקרות בתחומים אחרים בחיים שלנו ובסיטואציות שונות. תקופת הקורונה מביאה עמה בעיקר הרס, אבדון, חוסר ודאות, לחץ והרבה בלגן. עסקים רבים נסגרים, משפחות נהרסות, אנשים נפגעים ברמה הבריאותית ואפילו לצערנו אנשים רבים הולכים לעולמם כקורבנות של הנגיף. כחלק מכל מה שקורה אנו נוטים לקבל החלטות פזיזות, לא מושכלות ומתוך לחץ ואתם יודעים מה קורה כאשר פועלים מתוך לחץ…

ספאם הוא לא הפתרון באף תקופה – גם לא בתקופה הזו:

אחת התופעות של תקופה זו בהקשר של פרסום עסקים באינטרנט היא הרצון העז של בעלי עסקים להשיג עבודה בכוח, להביא לקוחות לעסק שלהם ופרנסה הביתה. בשל כך הם מתחילים להפציץ את האתר שלהם ואת הרשת בתכני ספאם. בין אם זה תכנים רבים המועלים לאתר שרק עושים יותר נזק מתועלת לקידום האורגני, יותר פוסטים ברשתות החברתיות, יותר הודעות לרשימת התפוצה של העסק. כל אלה, בכמויות גדולות ובפרסום לא נכון ולא חכם עשויים להיות הרסניים לעסק. לא רק בתקופת הקורונה אלא בכלל.

איך כן אפשר לפרסם את העסק בצורה נכונה בתקופה הזו?

כדי להימנע מעבודת פרסום היסטרית ולא נכונה של העסק כדאי לחבור לחברת פרסום מקצועית, המתמחה בשיווק הדיגיטלי, כזו שאין לה בעיות כלכליות על הראש ויכולה לסייע לכם ולעסק שלכם באמצעות פרסום חכם באינטרנט. יש עשרות טכניקות לפרסום ושיווק בדיגיטל וכמה מהן נחשבות ליותר גדולות ומניבות מהאחרות. בעזרת חברת פרסום מקצועית תוכלו לתעל את תקציב הפרסום שלכם, גם אם הוא מצומצם יותר מאשר בעבר, לטובת השגת המטרה המקצועית והכלכלית שלכם. 

האם כדאי לעבוד מול אנשי מקצוע או שמדובר בהוצאה מיותרת בתקופה לחוצה כזו?

התחליף לאיש מקצוע שיבצע את העבודה עבורכם הוא לבצע אותה בעצמכם. אולם, כפי שאמרנו, ביצוע של העבודה בעצמכם כאשר אתם נמצאים תחת לחץ ולא ממש מבינים מה ההשלכות של הפעולות שלכם רק תגרום ליותר נזק, יותר הפסדים ויותר בלגן ממה שכבר קיים. לכן עדיף להישאר באיש מקצוע מנוסה, כזה שאינו מצוי בלחץ ויכול לראות בעין מקצועית כיצד להביא לעסק לקוחות גם בתקופה קשה זו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here