gorgeous-italian-hall-with-paintings-wall_8353-656

אם חיפשתם אולם לחינה, לבת או בר המצווה, לחתונה או לכל אירוע אחר באיזור המרכז- בוודאי נתקלתם באפשרויות רבות ומגוונות של אולמות אירועים אשר הקשו עליכם לבחור את האולם המושלם עבורכם. מה שצריך לזכור כשבוחרים אולם אירועים הוא שצריך להתיחס לכמה אלמנטים מרכזיים: מיקום, תקציב, גודל האולם, האווירה והאוכל ויתר ההיצע האטרקטיבי שהאולם מציע. רצוי לחשוב גם ברמה הפרקטית וגם ברמה החוויתית. אם אתם חוגגים אירוע חינה למשל, חשוב למצוא מקום שיספק חוויה אותנטית, זוהרת, ואיכותית. ב"EVE" תמצאו תפריט שף המותאם לכולם (גלאט כשר, טבעוני, בשרי ועבור הרגישים לגלוטן), עיצוב והפקה בהתאם לאירוע (כגון תלבושות צבעוניות המותאמות לחינה, אולם מעוצב בהתאם לסגנון מזרחי, ומוזיקה הכוללת שירי חינה מסורתיים לצד שירים פופולריים קצביים) מקרנים, קריוקי, חבילות הגברה ותקלוט, ושלל אטרקציות מלהיבות. כל אלו, במיקום מרכזי בתל אביב, עם חניון צמוד, מחירים נוחים, ושירות אדיב שאין כמוהו.

מה השלב השני?

השלב השני הוא כבר השלב הכיפי יותר, התייחסות לאווירה הכללית, עיצוב, היצע, אטרקציות, שירות באולם האירועים. בחרו את אולם האירועים המציע לכם את השילוב המיטבי. אלמנטים אלו, לצד השיקולים הפרקטיים, יהפכו את האירוע שלכם לחוויה מדהימה עבורכם ועבור האורחים שלכם. אז אם חיפשתם לדוגמה מועדון לבת מצווה במרכז בוודאי ראיתם כי לא תמצאו מקומות רבים המציעים שילוב מושלם של כל האלמנטים. הרי בת מצווה, כיום, הינה הפקה של ממש. לכן, ב"EVE" אירועים אנו מציעים חגיגה בלתי נשכחת. נערת בת המצווה, אשר תהיה כמלכה לערב אחד, תוכל לבחור באיזו כניסה מפוארת להיכנס (שטיח אדום, לימוזינה ועוד) ויתר המשתתפים יהיו גם הם כבני מלוכה- אנו מציעים הסעות למתבגרים החוגגים, משחקים חדישים, מפעיל מקצועי למבחר הפעלות, מסכי ענק, עמדת מגנטים חופשית, בלונים, די ג'י איכותי, מלצרים מזמרים, תפריט רחב ומגוון עבור כולם, בר מתוקים, זיקוקים, קריוקי ועוד שלל דברים נוצצים ומרגשים. כל אלו, יחד עם שירות איכותי, אדיב ויוצא דופן- יהפכו את האירוע שלכם לכזה שרבים ידברו עליו גם שבועות לאחריו.

למה דווקא Eve?

אצלנו ב"EVE" אנו מציעים אולם אירועים יוקרתי הנמצא בלב תל אביב, מה שמאפשר מיקום מנצח לאורחים שלכם ומאפשר לחלקם אפילו להגיע ללא רכב (אל דאגה, לאלו שמגיעים עם רכב- אנחנו מציעים חניון צמוד לאולם), המותאם לאירועים משלל סוגים, ומאפשר חוויה מושלמת וייחודית לכל אירוע שתחגגו בשל האווירה, ההיצע והאטרקציות המגוונות והמיוחדות, האוכל האיכותי, השירות האדיב- כך שאתם מקבלים חוויה מפנקת, מקורית ומרגשת, כזאת שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר עליה! אז אם אתם מחפשים מיקום מנצח, מחירים נוחים, אולם שמותאם לצרכים שלכם, עיצוב יוקרתי, אוכל משובח, שירות אדיב, ואווירה מושלמת- Eve הוא האולם המתאים ביותר עבור האירוע שלכם! נשמח לעמוד לשירותכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם ולבוא להתרשם מהמקום. השאירו פרטים באתר או חייגו למספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here