בניית קישורים איכותיים לאתרים הינו חלק מאד משמעותי בתהליך קידום אתרים, למה? למנועי החיפוש כגוגל ישנם קריטריונים שונים שלפיהם הם מדרגים אתרים בתוצאות חיפוש, קריטריונים אלו מנסים לברור בין אתרים שמציגים מידע שימושי לגולשים ואתרים לא. דרך אחת שגוגל נעזר בו בכדי לבדוק האם אתר באמת מציג מידע שימושי לגולש זה על ידי בדיקת הכמות והאיכות של הלינקים המקשרים אל האתר. מתוך הגיון פשוט של אם האתר הזה שימושי אז אתרים רבים יכווינו אליו. מספר הקישורים שמכווינים לאתר בעצם מראים לגוגל על רמת האמינות של אתר. לכן, על ידי בניית קישורים לאתרים בעלי אתר או מקדמי אתרים יכולים לשפר את אמינות האתר בעייני גוגל ובעקבות כך לשפר את הדירוג של אתר בגוגל. ישנם שיטות שונות עבור בניית קישורים לאתרים, חלקן יעילות יותר וחלקן יעילות פחות. מכיוון שלא כל אתר שווה באמינותו וערכו בעייני גוגל, חשוב לבנות לינקים לאתר רק מאתרים אמינים.

איך בונים קישורים לאתרים?

הנה כמה דרכים יעילות לבניית קישורים לאתרים :

פתחו פרופיל ברשתות חברתיות שונות כגון פייסבוק וצרו קישורים מהפרופיל שלכם אל האתר.

פרסמו מאמר מקצועי באתר הפצת מאמרים עם קישור המכווין אל האתר שלכם.

הציעו לאתר אחר העוסק בתחום שלכם או בתחום הקשור לתחום האתר שלכם לכתוב עבורם מאמר באתר בתמורה ללינק לאתר שלכם.

הציעו לבעלי אתרים אחרים לכתוב ההמלצה עליהם בתמורה ללינק לאתר.

הירשמו אל אתרי הפצת סרטונים כגון ערוץ יוטוב והוסיפו לינק לאתר בפרופיל הראשי. כמו כן, הוסיפו סרטונים קצרים הקשורים לאתר והכווינו לינק מתיאור הסרטון אל האתר.

כתבו תגובות בבלוגים ופורומים עם לינק חזרה לאתר, השתדלו שהתגובה לא תראה "ספאמית" אלא שתהיה עניינית ואמינה.

פתחו חשבון באתרי אינדקסים כללים כדפי זהב או באתרי אינדקס הקשורים לתחום שלכם והוסיפו בפרופיל לינק לאתר.

יש כמה דברים שחשוב לדעת כאשר מנסים לבנות קישורים לאתרים. מכיוון שיש חשיבות רבה לערך של האתר ממנו מפורסם הקישור לכן פרסום קישור באתרים שהינם פשוט "חוות קישורים", אתרים עם המון לינקים, לא יתרום הרבה לדירוג שלכם בגוגל. לעומת זאת, פרסום קישור באתר שיש לו תוכן אמיתי ומעניין ותנועת גולשים גדולה, זהו קישור איכותי שכן יכול לתרום לדירוג האתר שלכם. בנוסף, חשוב לזכור שהדרך הכי טבעית ולא מאולצת עבור בניית קישורים היא פשוט לייצור תוכן מעניין באתר, ככה שאתרים אחרים ירצו ליצור קישור אל האתר שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here