המקום שינתק אתכם לגמרי מהסמים

מגיל צעיר מלמדים אותנו על הסיכונים שהסמים מעמידים בפנינו; הפיתויים הבלתי נגמרים בצורת תחושת אופוריה מזויפת, ביטחון עצמי מופרז וניתוק זמני בלבד מכל הקשיים ביום יום. אי אפשר להתפלא מכך שרבים בכל זאת נופלים לרשתותיהם של הסמים, כשהם מנסים לחפש פתרונות שיצליחו להשקיט ולו לרגע, את רעשי הרקע השליליים שבחייהם. מוסד גמילה הוא התחנה האחרונה של כל אדם שנפל לסם כזה או אחר, וכעת אינו מסוגל לחיות בלעדיו. במוסדות כמו וילה מטריקס מכירים היטב את דפוסי המחשבה הללו, ופועלים באמצעים25 נפשיים וחברתיים בכדי לנטרל את המחשבות השליליות ולהחליף אותן בדפוסים בריאים ויעילים יותר שיסייעו לאדם להתמודד טוב יותר עם כל אתגר שהחיים מציבים, מבלי ליפול לחומרים ממכרים.

השלבים בהם נוקט מוסד הגמילה

הגמילה מסמים נחלקת לשניים; גמילה נפשית וגמילה פיזית. כך, התהליך לרוב מתחיל בהפסקת צריכת הסמים, מה שמכניס את הגוף למצב של כמיהה מוחלטת לסם וגורר הופעתם של תסמינים פיזיים כגון הקאות, חוסר שינה, כאבים, דופק מואץ, הזעה ועוד. מוסד גמילה מסמים מלווה את המטופל לכל אורך התהליך ומעניק לו טיפולים במקביל, שמטרתם להקל על הכאבים והסבל ככל האפשר עד שהגוף מתנקה לחלוטין. לאחר מכן יתחיל שלב הגמילה הנפשית, כלומר ניתוק האדם מהסם ונטרול התלות שמשתלטת על כל חלקה טובה בחייו. תהליך הגמילה כולו עלול להימשך חודשים ארוכים ולעתים אפילו למעלה משנה, כשהדבר משתנה בהתאם לרמת ההתמכרות ומושא ההתמכרות, ופרמטרים נוספים כגון אופי האדם, נסיבותיו ועוד.

לכל אדם מגיע צ'אנס נוסף

יש סיבה שאתם עדיין בחיים, והמומחים של וילה מטריקס רוצים לעזור לכם למצוא את הסיבה הזאת, לתפוס אותה בשתי ידיים ולהתחיל את הפרק החדש בחייכם כשאתם נקיים לחלוטין. כך, מוסד הגמילה שם לא למטרה להכיל, להקשיב, לטפל ולהרים כל אדם שמצא עצמו תלוי בסם או בכל גורם ממכר אחר, עד להחלמה מלאה וחזרה לשגרה מחוץ לגבולות המוסד. עם ליווי מקצועי ומסגרת מתאימה, כל אדם יוכל לקבל הזדמנות שניה לחיים מלאים, מעניינים ומגשימים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here