קרדיט Canva

כל חברה המייצרת כספות משתמשת בטכנולוגיות שונות כדי להבטיח שהתכולה תהיה מוגנת ברמה הראויה. מדובר בסוג קונסטרוקציה ייחודי ומערכת נעילה מיוחדת אבל גם לאותן חברות חשוב לתת פתרונות גם למגזר פרטי וגם למגזר עסקי. אנו משתדלים לעמוד בקריטריון הנ"ל.

איך לשמור על החפצי ערך בתנאים בייתים?

כמעט לכל אחד יש בבית חפצי ערך שלא הגיוני לאחסן אותם במגירת שולחן או שידת מגירות רגילה. זה יכול להיות תכשיטי נשים, מסמכים יקרי ערך וכמובן מזומן. מקומות "בטוחים" מוכחים, כמו פחיות דגנים או מדפי ספרים, ידועים זה מכבר אפילו לשודדים מתחילים. ובמקרה זה, רק כספת ביתית תעזור להציל את הרכוש, כי אם הדירה מוגנת מפני פורצים על ידי דלת מתכת אמינה, עדיין נותרת סכנת החדירה.

אחד מקריטריוני הבחירה הוא שיטת ההתקנה של הכספת, התלויה בגודלה ובמאפייני החדר. חשוב מאוד שהכספת תהיה צמודה למשטח בצורה כזו או אחרת, שכן אם יש לפורץ אפשרות להוציא את הכספת מהדירה, הוא יוציא אותה ויפתח אותה ללא הפרעה כלשהי ואפילו בלי לעשות רעש. אי אפשר לעשות זאת עם כספת קבועה שמחוברת בחוזקה לרצפה או לקיר. סביר מאוד שכל מאמצי הגנבים במקרה זה יהיו לשווא.

הגודל של כספת ביתית יהיה תלוי בחפצים שאמורים להיות בה. אם אתם מתכננים לאחסן ניירות ערך ומסמכים, תיקיות A4 צריכות להתאים בחופשיות לכספת. רצוי שיהיה מדף אחד לפחות כדי לארגן גישה נוחה לתכולה. בבית משתמשים בדרך כלל בכספות קומפקטיות שיכולות להכיל בו זמנית גם מסמכים וגם כסף.  לאחסון כסף ותכשיטים ניתן לבחור כספת בכל גודל, מגבלות הגודל במקרה זה מוכתבות רק לפי כמות התכולה.

איך לשמור על חפצי ערך בעסקים גדולים?

הפתרון האידיאלי הוא דלת חדר נשק – מוצר מיוחד בצורת דלת העשוי ממתכת עמידה שכולל מנגנוני נעילה רבים בדרך כלל. בסרטי פעול שכוללים סצנות שוד של בנקים ניתן לראות דוגמאות לדלתות מסוג זה למשל.

עובי הפלדה של הדלתות האלו הוא 3 מ"מ ומעלה. בנוסף, המוצרים מסופקים עם מספר שכבות של איטום ובידוד. זה הכרחי כדי להבטיח רמה מסוימת של לחות ולשמור על הטמפרטורה המומלצת לאחסון כלי נשק או שטרות וחפצים יקרי ערך נוספים המאוחסנים בחללים שהדלת מגנה עליהם.

חברתנו מציעה פתרונות מגוונים שתאפשר הגנה על חפצים שלכם גם בבית וגם בעסק. הניסיון שלנו, השירות 24/7 והגישה האישית לכל לקוח הופכים את חברתנו למובילה בתחום ההגנה על רכוש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here