קרדיט Canva.com

סיבות רבות מובילות נמשים לבחור ניתוח הרמת חזה. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיטב המומחים בתחום מייעצים לנשים על הליכי ניתוחי חזה או ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים אחרים שדרושים להן, בהתאם לצרכים ולהעדפות שלהן.

סיבות לבחירת ניתוח הרמת חזה

בחלק מהמקרים, נשים ששרדו את סרטן השד, מעוניינות לשפר את התוצאות של שחזור החזה, וחלק מהנשים שעברו הריונות, לידות והנקות מעוניינות להשיב את הצורה או המוצקות של החזה, עם ניתוח הרמת חזה. נשים רבות אחרות מעוניינות בהליך כדי להתמודד עם השינויים הטבעיים בחזה הנובעים מגיל, תורשה ותנודות במשקל.

זהו הליך כירורגי שמעלה ומעצב מחדש את החזה. ההליך הופך את החזה למוצק וחטוב, במקרה של צניחה, אבל אינו משנה את גודל החזה. כדי לשנות את נפח או גודל החזה, מומלץ לבחור ניתוח הגדלה בשילוב עם ניתוח הרמת חזה.

כיצד מתבצע ניתוח הרמת חזה?

הניתוח מבוצע תוך שימוש בהרדמה כללית. יש הרבה וריאציות בטכניקה. המנתח בוחר עם המטופלת את הגישה הטובה ביותר בהתבסס על התכונות הפיזיות של החזה שלה. ברוב המקרים, הניתוח כולל שלושה חתכים.

הראשון מתבצע סביב העור הכהה שסובב את הפטמה. החתך השני מתחיל מתחת לפטמה ונמשך עד לתחתית החזה. החתך הסופי הוא לאורך קפל החזה, בסיס השד. חתכים אלו מגדירים את האזורים שבהם ניתן להסיר עודפי עור שנשארו מהזדקנות או צניחת השד.

ניתוח הרמת חזה מאפשר למנתחים גם לקבוע מיקום חדש עבור הפטמה. לאחר הסרת העור העודף, הפטמה והעטרה יוצבו במצב חדש והחזה יעוצב מחדש סביבם.

צוות המנתחים והטיפול

המנתחים הפלסטיים וחברי הצוות המטפל בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמבצעים הרמת חזה ומסייעים למטופלות להחלים מההליך הם מומחים בתחומם.

כל המנתחים שלנו הם מוסמכים בכירורגיה פלסטית ויש להם ניסיון של שנים בשיטות השונות של ניתוח הרמת חזה, ולקליניקה יש מועדון לקוחות של חמישים אלף מטופלים שמרוצים מהניתוחים הפלסטיים וההליכים האסתטיים שעברו אצלנו.

למידע נוסף על הצוות הרפואי המקצועי שלנו ועל ההליכים שתוכלו לקבל אצלנו, צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ והרכבת תוכנית טיפול מותאמת אישית עם אחד מהמנתחים הפלסטיים המומחים שלנו. חייגו עוד היום 1-800-210-210

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here