קרדיט - Pixabay

יכול להיות שאתם נוהגים בצורה הכי בטוחה והכי בטיחותית שיש כבר שנים ארוכות, אבל עשיתם טעות אחת על הכביש והיא טעות משנה חיים. אי אפשר לוותר או להחליק כאשר מדובר על תאונות שבהן יש נפגעים. ולכן במצב כזה אתם צריכים לקחת אחריות ולא משנה עד כמה מורכבת הסיטואציה שבה אתם נמצאים, פשוט בגלל שאתם תמצאו את עצמכם עומדים לפני בית המשפט בלי קו הגנה. ‏ולכן, כדאי לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של עורך דין מקצועי בתחום התחבורה, כמו עורך דין חגי רושקנסקי, ‏על מנת לבנות את קו ההגנה שלכם ולהבטיח שאתם מוצאים פתרון לכל סוג של שאלה שעולה לאורך הדרך.

החוק לא פועל לטובתכם במקרה כזה

‏ברוב המקרים, כאשר אתם מתמודדים עם תאונת דרכים ‏שיש בהם נפגעים בגוף ובנפש, אתם מסתבכים עם רשויות החוק והמשטרה. ‏זוהי סיטואציה לא פשוטה בכלל, מה שאומר שאתם נדרשים לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של עורך דין תעבורה בצפון, אשר מסוגל לתת לכם גם תמיכה אישית אבל גם ליווי מקצועי לכל אורך הדרך, על ‏בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי, ותוך ניתוח מדויק של הסיטואציה.

שמירה על זכות השתיקה היא תחילת הדרך

‏ההמלצה של רוב אנשי המקצוע כאשר מדובר על סיטואציה מורכבת כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול קודם כל לשמור על זכות השתיקה. אי אפשר להמשיך לטפל בתיק שלכם אם אתם מודים בדבר העבירה. ולכן, כדאי לשבת עם עורך דין ולהבין מהי המשמעות של הדברים, ‏ואיך אפשר ליצור את התנאים הנכונים על מנת לבנות קו הגנה מתאים.

העונש יכול להיות הרבה יותר מורכב

‏אם אתם מסרבים להיעזר בידע של עורך דין מקצועי, הסבירות לקבלת עונש קשה מאוד הולכת ועולה. ‏הריי אין לכם מספיק ידע על מערכת המשפט בישראל, ואתם לא באמת מבינים מהי המשמעות של כל צעד שאתם לוקחים. ולכן צריך לפנות אל עורך דין תעבורה בצפון אשר ישמור על האינטרסים שלכם.

‏אנשי הצוות של משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי ‏מבינים את המורכבות של כל תיק משפטי ולכן אנו נעשה הכל על מנת לאפשר לכם לקבל את הייעוץ המקצועי שאתם צריכים לקבל, בהקדם האפשרי ותוך תשומת לב לפרטים הקטנים של כל תיק. נוספים ולא יצירת קשר לפנות לטלפון מספר 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here