קרדיט CANVA

הדפסת דגמים תלת מימד היא יצירה של כל אובייקט תלת מימדי מהותי המבוסס על מודל דיגיטלי. ההדפסה מתבצעת בכמה שלבים, או ליתר דיוק שכבה רציפה לפי שכבות. זה מבטל שיטות שונות של עיבוד מכני של המוצר, למשל, הסרה ידנית של עודפי חומר.בניית הדגם מתבצעת באמצעות מדפסת תלת מימד מיוחדת הפועלת לפי אחת הטכנולוגיות בהתאם לדרישות הפירוט, החומר והיישום. הבסיס של יישום שכבה אחר שכבה של חומר במהלך ההדפסה הופיע בשנות ה-80, אך הפך לנפוץ רק ב-2010. ככל שהעלויות ירדו והייצור השתפר, הדפסת תלת מימד ראתה עלייה ניכרת. יחד עם זאת, התהליך עצמו נותר כמעט ללא שינוי, למעט הופעת פונקציונליות נוספת. חברת AMP מציעה עבורכם הדפסות תלת מימדיות עם המדפסות המתקדמות ביותר בשוק, בעזרת חומרי גם איכותיים ומגוונים, כך שהתוצר שלכם יוצר מדויק ואיכותית ביותר.

הדפסת דגמים תלת מימד – יצירה והכנה

לפני שתתחילו להדפיס אובייקט בתלת מימד, תחילה עליכם ליצור את המודל התלת מימדי שלו באמצעות תוכנות מיוחדות. מוצרים פשוטים אינם דורשים ידע נוסף ומיומנויות ספציפיות. בעת תכנון חלקים מפורטים יותר, כבר דרושים עורך תלת מימד מקצועי ומומחה דוגמנות תלת מימד. התהליך עצמו יכול לקחת בין מספר שעות למספר ימים ושבועות, בהתאם לדרישות. התעשייה משתמשת לרוב בסורקים תלת מימדיים הסורקים אובייקט וממירים אותו לצורה דיגיטלית. זה מפשט מאוד את תהליך יצירת הדגמים על ידי מתן בסיס מוכן למומחה.

עקרון הפעולה של הדפסות דגמים תלת מימדיים

במהלך הדפסת דגמים תלת מימד, ראש ההדפסה נע לאורך אזור העבודה במישור אופקי. בשלב זה, חומר, כגון פולימר נוזלי, מפוזר מכל זרבובית. לאחר מכן, האזור מטופל בקרינה אולטרה סגולה להתמצקות מהירה. לאחר מכן, תהליך זה חוזר על עצמו באופן מחזורי עד שהמוצר מוכן. ישנן מדפסות מגוונות אשר תומכות באופן מלא בחומרים נוספים המשמשים כתמיכה להדפסה מורכבת. לרוב זו שעווה, אשר מוסרת בשלב העיבוד באמצעות טמפרטורות גבוהות. ההרכב העיקרי הוא הרבה יותר עמיד בפני חום, כך שהאובייקט עצמו לא ינזק בשום צורה. ליצירת מודל תלת מימדי מקצועי, ושליחה להדפסה על ידי המדפסות הטובות ביותר, צרו קשר עם המומחים של AMP, ותקבלו את המוצר שלכם איכותי ובמהירות. צלצלו אלינו > 02-5805800

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here