קרדיט Canva

לא פעם אנחנו מרגישים שהכל תקוע ולא מצליח ואנחנו סובלים מקשיים שונים ומכך שגזירות קשות נגזרות עלינו ואנחנו סובלים. במקרים כאלה אנחנו זקוקים להתחלה חדשה ורעננה, כשאנחנו רוצים לכפר על חטאים ולתקן טעויות שעשינו בחיים, לפתוח את המזל מחדש ולהמתיק את רוע הגזירה, להרגיש שאנחנו מזדככים ומקבלים את הסליחה והמחילה שאנחנו מבקשים על טעויות ומשגים שעשינו בחיים קודמים. חזרה בתשובה פירושה בדיוק זה, שאתם מתחילים חיים מתוקנים עם הרבה מאוד מצוות ורוחניות ולא תמיד בהכרח לחזור בתשובה במובן הדתי. מספיק שתצליחו להתנער מכל המעשים הרעים שגרמו לכם ולאנשים אחרים תוצאות קשות ואתם רוצים להתחיל מחדש ולהתחייב לאורח חיים יהודי מתוקן יותר ומקורב יותר לקב"ה ולעשיית מצוות. בשביל להתחיל מחדש בצורה רשמית ולפתוח את המזל מחדש אפשר לבקש לעבור פדיון נפש אצל רב מקובל כמו הרב דניאל זר מישיבת אור דוד, ובכך להצליח יותר בחיים.

תיקון יומי שכל אחד יכול לעבור

אם אינכם זקוקים לניקוי רוחני עמוק אבל אתם כן מודעים לכך שביום יום שלכם יש לא פעם חטאים שאתם חוטאים גם מבלי משים או שאתם מודעים להם, כמו פגם הברית, יש דרך נוספת לבצע את הניקיון והטיהור הזה בעצמכם. במקרים כאלה שבהם אתם עוברים על האיסורים המוכרים אתם יכולים לקרוא את התיקון הכללי, שהוא סגולה לכך שתוכלו להיטהר ולהרגיש טוב יותר לאחר מכן. ההרגשה של כל אחד לאחר קריאת תיקון כללי היא הרבה יותר טובה ובכך הוא גם מכפר על עוונות שמבצעים במחשבה ומבלי משים ועוזר לכם להיטהר. עשרת פרקי תהלים שאתם קוראים לפי בחירת הרבי נחמן מברסלב עוזרים לכם לבצע את התיקון הזה בכל עת.

למצוא נחמה ולהתפלל

קריאת פרקי תהלים יומית וגם למטרות שונות ידועה כסגולה וגם כתפילה שעוזרת להזדכך ולהגיע לכל נימי הנפש בצורה ישירה. כשאתם קוראים תהלים אתם מתחברים ישירות לקדושה ופותחים בכך שערים ונתיבות לשמים כדי לענות לכם על מבוקשכם. נהוג לקרוא תהילים לרפואה כאשר עומדים לפני ניתוח או כדי להחלים ממחלה קשה ובישיבת אור דוד אפשר לבקש את השירות הזה על ידי אברכים שיעמדו לרשותכם לפי הוראת הרב דניאל זר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here