קרדיט: unsplash.com

פטל אדום בדומה לשאר הפירות ממשפחת פירות היער מכיל יתרונות בריאותיים רבים! שילוב בין טעם מצוין לתזונה בריאה- זה השילוב שאנו מחפשים. ניתן לצרוך את הפטל טרי או קפוא ולשלבו בשלל מאכלים. אם בא לכם להנות מכל הטוב שיש לפרי זה להציע, הכירו את Berry Fairy חנות אונליין  ייחודית מסוגה לפירות קפואים בהזמנה אישית

למה כדאי לאכול פטל אדום

כדאי לאכול פטל אדום מכיוון שהוא מכיל בתוכו המון יתרונות בריאותיים. הפרי מתאים למי שרוצה לרדת במשקל ולעשות זאת בצורה בריאה ומאוזנת. בפרי זה יש שלל נוגדי חמצון שמהווים גורם אנטי-דלקתי נהדר  ומסייעים למניעת מחלות דוגמת סרטן. יתרון ייחודי הטמון בפירות יער הינו האטת תהליכי הזדקנות, הן מבחינה גופנית והן מבחינה קוגניטיבית. נוסף על כך, פרי זה עשיר בויטמינים ומינרליים, בריא ללב, מסייע להגנה על כלי הדם ועשיר בחומצה פולית. כפי שכבר הבנתם, הפרי המתוק והטעים מתאים לכולם!

הצעות למתכונים

ניתן לשלב פטל אדום במגוון שייקים או במוזלי. דרך נוספת לצרוך את הפרי הנהדר היא בריבה בהכנה ביתית. כאשר מכינים ריבה לבד, ניתן לשלוט בכמות הסוכר ולשמור על הבריאות. בנוסף, מדובר במאכל בריא שיכול להשתלב מושלם גם בקינוחים! מאפין, קאפקייק או עוגות- כל אלו יכולים להכיל כעת את המרכיב הבריא הזה. מובן כי אפשר לאכול גם ככה כמעדן טרי או קפוא ולהנות מהטעם הנפלא. בזכות הגרסה הקפואה תוכלו להכניס את הפרי לשגרה הקבועה שלכם, מבלי להיות תלויים בעונות השנה, זאת מכיוון שהוא גדל בארץ בחודשי מאי ויוני בלבד.

להזמנות

Berry Fairy  חנות האונליין הוותיקה והמומלצת לפירות קפואים בהזמנה אישית. דאגנו לחוויית רכישה אונליין פשוטה ונוחה במיוחד. כל שצריך לעשות זה להיכנס לחנות המקוונת, להתרשם מהמגוון הייחודי של פירות קפואים ומזונות על רבים ושונים. אצלנו תוכלו למצוא את כל מה שהגוף שלכם צריך כדי להיות בריא ומאושר. מי ידע שזה פשוט לשמור על אורח חיים בריא? ואם כל זה לא מספיק, יש לנו רשת משלוחים המגיעה לכל רחבי הארץ בחינם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here