credit pixabay

בשנים האחרונות כנסים וירטואלים בהם הקהל משתתף בכנס מרחוק צברו תאוצה. תחילה בעקבות שינויים חברתיים שקרו כתוצאה מהריחוק החברתי ולאחר מכן נשארו עקב היתרונות הרבים שלהם. ראשית, זמן ההכנה לאירוע מתקשר באופן משמעותי. אמנם עדיין יש צורך במערך שידור, אך אין צורך בארגון של מקום פיזי, ארגון חניה לאורחים או כיבוד. לאור זה, גם עלויות האירוע יורדות משמעותית. בנוסף לכך, ניתן לארח כמות גדולה יותר של משתתפים, לבצע ניטור של פעילות המשתתפים כמו זמני כניסה ויציאה בכל רגע נתון, וכמובן גם להקליט ולשמור את הכנס ולעשות בו שימוש לפי הצורך. היתרון הנוסף שניתן לראות בכנס וירטואלי הוא האפשרות לקיים כנסים במספר רחב של נושאים, פופולרית יותר ופופולריים פחות ולאפשר למשתתפים בכל ארץ להשתתף.

שידורים חיים מכל מקום

צילום באולפן המיועד לצילומים מוקלטים ושידורים חיים מצויד במערך צילום וסאונד ברמה גבוהה ואיכותית. לאור העובדה כי האולפן הינו מקום קבוע, ניתן לאחסן בו ציוד יקר ואיכותי לטובת הצילומים. אך לעיתים, קיים צורך לצילום ושידור מחוץ לאולפן בעקבות אירועים פתאומיים או צורך הפקתי. אם בעבר רמת השידור הייתה ירודה בעקבות יציאה לשטח, כיום ישנה טכנולוגיה המאפשרת שידור חי ברמה גבוהה מכל מקום. טכנולוגיה זו שייכת לחברת liveu. חיפוש של liveu מחיר יאפשר לקבל טווח המחירים לכל סוגי הציוד שהם מציעים.

לתפוס את הרגע

צילום של אירוע לרוב אינו מצליח ללכוד את כל האירוע עצמו. בחיים האמיתיים, אנו צופים בעולם דרך מספר זוויות, זזים בשטח ומקבלים תמונה רחבה יותר. כאשר מצלמים תוכן כל שהוא, בין אם אירוע פתאומי או מתוכנן, בשטח או באולפן, קטן או גדול רוצים להעביר מספר זוויות מהאירוע על מנת ליצור תזוזה ועניין ועל מנת "לתפוס" את מלוא האירוע והעניין. multi camera, כלומר שימוש במערך של מספר מצלמות מאפשר מעבר בין זוויות שונות של הפקה מסוימת. בנוסף, שימוש במגוון מצלמות מאפשר לבמאי האולפן וההפקה לנתב בין מספר מוקדי צילום וכך ליצור עניין. גם מבקרים בהם התוכן לא מועבר באופן ישיר, מערך מצלמות מרובה מספק לעורכים חומר גלם רחב, אתו הם יכולים "לשחק" וכך להפוך את הגשת התוכן למעניינת וחיה.

Go-Live היא חברה המספקת שירות מלא להפקה ושידור וידאו באמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. החברה מציעה שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר עם הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. אנשי הצוות בחברה בעלי ניסיון רב בתחום ויוכלו לספק שירות בהתאם לצרכי הלקוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here