חלוקת רכוש בגירושין
קרדיט: canva

הליך של גירושין עלול להציב לא מעט שאלות וצמתים שונים לבני הזוג המבקשים להתיר את הקשר ביניהם, כאשר בין הצמתים והשאלות הרבות עומדת גם שאלת חלוקת רכוש בגירושין, אשר עלולה להוביל ללא מעט אי הסכמות בין בני הזוג. עם זאת חשוב לדעת כי מקרים שכאלו יכולים להיפתר דרך מגוון רחב של כלים, בין אם מדובר בהתערבות בית המשפט ובין אם מדובר בשירותי גישור אשר יאפשרו חלוקה עניינית ושלווה בין בני הזוג. על כן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ', המתמחה בדיני משפחה, אפוטרופסיות וגישור ונהנה גם מניסיון של מעל עשרים שנים ורמת מקצועיות מצוינת.

יש יאמרו כי אין חתן או כלה החושבים על חילוק הרכוש ביניהם בזמן סידורי החתונה, אך ישנם כאלו החושבים על כך ומבינים את המשמעות לפרידה או לעצמאות כלכלית. על כן אחד הפתרונות הפופולריים במקרים של חלוקת רכוש בגירושין הוא כמובן הסכם ממון בין בני הזוג, אשר יכול להבטיח חלוקה שווה והפרדה מדויקת בין נכסיו של הבעל לבין מומנה של האישה. עם זאת חשוב לדעת כי פתרון זה יכול להתקיים בצורה אפקטיבית במיוחד עוד לפני הכניסה לחופה, אך במקרים ולא קיים הסדר שכזה המדינה חוקקה עוד בשנת 73 על הסדר איזון משאבים בין בני זוג. הסדר זה מבקש לעשות סדר בין הרכוש הפרטי של בני הזוג אך עלול להישען לא רק על פסיקות עברו, ולהכליל מוניטין, פיצויים ועוד.

דרכים נוספות לעשות זאת נכון

חשוב לזכור כי הליך הגירושין עלול בהחלט להגיע לא פעם למחוזות לא נעימים, שכן הוא כולל בתוכו חלוקה רחבה עוד יותר. עם זאת במקרים של חלוקת רכוש בגירושין ובמיוחד באי הימצאותו של הסכם ממון בין בני הזוג, אחת הדרכים ליישב את ההדורים היא בקבלת שירותי גישור אשר יאפשרו חלוקה נכונה ודילוג על המחלוקות בין בני הזוג. לכן אחת ההמלצות במקרים מורכבים שכאלו, היא בפנייה אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ' המציע שירות משפטי מצוין לאורך כל ההליך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here