Credit Canva

החיסיון הרפואי שלנו נחשב לאחד מהפרמטרים הקדושים עבור כל חולה או איש צוות, אך ישנן בדיקות ומחלות שעלולות להרתיע כמו בדיקה למחלות מין לכל סוגיהן. מחלות אלו במרבית המקרים נחשבות לדי שכיחות בקרב בני עשרים פלוס ואף יותר, כאשר חלקן אף אמורות לחלוף לעיתים ללא טיפול ומאידך ישנן מחלות הדורשות בדיקה וטיפולה בצורה מידית. אך בשל כך לא מעט נבדקים מבקשים לא רק לקבל את התשובות לבדיקות אלו או את הטיפול בצורה פרטית, אלא גם את הבדיקה. לכן אחת החברות המומלצות כיום המציעות גם בדיקה למחלות מין ובדיקות וטיפולים אחרים בבית הלקוח, היא לא אחרת מאשר חברת Human Test.

בדיקה למחלות מין-השכיחות יותר

חלק ממחלות המין כמו שציינו מעל בחלקן שכיחות מאוד, כמו נגיף הפפילומה המצוי בחיקם של לא מעט גברים ונשים הקיימים יחסים מין בתחלופה גבוהה. בדיקה למחלות מין כמו פפילומה או קונדילומה נעשות גם באמצעות דוגמית ובחלק מהמקרים גם בבדיקת דם. מחלה זו מתגלה כיבלות אשר אינן גורמות לכאבים כאלו ואחרים, אך חלקן עלולות להתפתח לכדי תאים סרטניים. מחלה נוספת שהינה שכיחה לא פחות וגם היא נמצאת על ידי בדיקה של עור, אך לרוב המטופל יחושב בה עכב תסמינים לא כל כך נעימים והיא ההרפס. הסוג השכיח שלו הינו הרפס סימפלקס ועובר באמצעות מגע מיני, והסוג השני הינו הרפס גינלי השכיח יותר במקרים של הריון.

בדיקה למחלות מין-שכיחות (לא) פחות

בדיקה למחלות מין כמו איידס או עגבת עלולים להיות מתעתעים עבור אלו החולים בהם, כאשר מחלת האיידס מתפרסת על פני כמה שלבים, ומאידך מחלת העגבת לעיתים איננה מורגשת כלל או שעלולה להופיע דרך מספר סימנים של מחלות מין אחרות. מחלות אלו עלולות לגרום לבעיות חמורות בחלוף הזמן, החל מאי ספיקה של אבי העורקים ופגיעה במערכות העורקים ועד לכשל של המערכת החיסונית של נשא האיידס. על כן אחת המרפאות המומלצות כיום לביצוע בדיקה למחלות מין, היא כמובן Human Test המציעה מגוון רחב של בדיקות של מחלות מין. צלצלו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ >> 1-700-700-907

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here