קרדיט Canva

היו שנים בהם טכנאי מזגנים היו ממליצים על מזגנים עיליים מקובלים המוכרים לנו, יותר מאשר על מערכת מיזוג מרכזית. היו סיבות רבות לכך שמיזוג מרכזי היה פחות יעיל ופחות משתלם לעומת התקנת יחידת מיזוג נפרדת עבור כל חלל בפני עצמו, בגודל המתאים לו ובשליטה עצמאית. מזגנים עיליים היו עוצמתיים יותר, לעומת המיזוג המרכזי שהצלחתו בכיסוי האזורים באופן מושלם הייתה נמוכה יותר. יכולת השליטה האישית על הטמפרטורה בכל חלל גם היא שכנעה את מרבית הרוכשים להעדיף את המזגנים העיליים, מה שהפך אותם לפופולריים כמעט ללא יוצא מן הכלל. היום לעומת זאת, חברות המיזוג מציעות שורה של דגמי מזגן מיני מרכזי שעשויות לשנות את כללי המשחק תוך שנים לא רבות, הסיבה – מערכת מיזוג חסכונית, יעילה ומקצועית פי כמה ממקביליהן הכוללות מזגנים עיליים, הן המילה האחרונה. גאיה מיזוג אוויר מצטרפת למהפכה ומציעה ללקוחותיה את מיטב הדגמים והאפשרויות.

יתרונות המערכת

למערכת המיזוג המרכזית עומדים יתרונות משמעותיים על פני כל המוצרים האחרים הקיימים עד כה בשוק. המערכת מורכבת מיחידה אחת קטנה, שמוטמעת בעיצוב וכמעט אינה נראית לעומת יחידות עיליות שפוגמות רבות בעיצוב החללים והקירות. בנוסף, יחידת המיזוג המרכזי בעלת טכנולוגיות חדישות לעוצמה גבוהה המתחרה בהצלחה במערכות המיזוג הוותיקות המסורבלות והכבדות. כמו כן, קיימת אפשרות שליטה בוויסות הטמפרטורה – לעומת הקושי הקיים במזגנים העיליים בהשגת שליטה לאורך זמן על הטמפרטורה המופקת, מזגן מיני מרכזי יודע לעשות את העבודה הזו באופן מקצועי ומאפשר רציפות עבודה אוטומטית בנוחות וביעילות. אם לא די בכך, המעלה הנוספת היא החיסכון בחשמל שהופך את המערכת למשתלמת עוד יותר גם מבחינת חיסכון בחשמל וגם מבחינת זיהום האוויר.

איך מתקינים

התקנת מערכת מזגן מיני מרכזי דורשת תכנון מקדים בעזרת איש מקצוע, ישנם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון טרם הבחירה – למשל, מספר החדרים, גודלם, מבנה החלוקה של השטח והתקשורת בין החללים. לאחר ביקור של איש מקצוע שיכלול את סקירת החלל, מדידות שונות ותכנון ולעיתים אף כולל שרטוט, ניתן יהיה לגשת לשלב הבא של התאמת המזגן לנתוני המבנה. גם בשלב זה, איש מקצוע הבקי בתחום יהיה זה שיוכל להמליץ לכם על שיטת התקנה מתאימה, כדי לפגוע כמה שפחות בקירות ובתשתיות ולייצר את המערכת האיכותית והיעילה ביותר למיזוג האוויר. חברת גאיה מיזוג אוויר מעמידה לרשותכם את הצוות האיכותי ביותר לייעוץ והתקנה בכל השטחים. השאירו פרטים באתר ונציג יחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here