קרדיט canva

בעולם הרפואה אנחנו מכירים סוגים שונים של מחלות. יש אירועים בהם אנחנו יכולים להבחין בסימנים מטרימים, מהילדות המוקדמת, אבל לא מעט פעמים, התפרצות של מחלה בנפש מתרחשת בשלבים מאוחרים יותר, לא תמיד אפשר לראות את תמרורי האזהרה מראש. הכל הופך מורכב יותר כאשר אנחנו מדברים על פגיעה נפשית אשר התפתחה כתוצאה מאירוע מטלטל שאירע בשלב מסוים לאורך החיים. בכל פעם מחדש, עלינו לנסות להבין מה המקרה העומד לפנינו ואילו כלים מקצועיים עומדים לרשותינו על מנת שנוכל להתגבר על אותם קשיים. בתור מי שמתמחים ברפואת הנפש כבר שתים עשרה שנים, אנחנו נוהגים לציין כי 'כל האמצעים כשרים'. אנחנו נעשה הכל כדי לסייע למטופל להרגיש טוב יותר, החל מביצוע טיפול בחרדות CBT, כלומר, שימוש בהתניות חדשות כדי לעורר את המוח להגיב אחרת לגירויים בסביבה הקרובה באמצעות תרגול חוזר של דפוסי התנהגות חדשים ועד לשימוש בטיפול ריגשי, בקבוצה או באופן פרטני.

אנחנו כאן כדי להזכיר לכם כי תמיד יש פתרון

אירוע מהסוג הזה, התפרצות של מחלת נפש, מטלטל לא רק את המטופל או המטופלת עצמם, אלא, אנחנו מדברים על תופעה שיכולה להשפיע במידה רבה גם על המעגלים הקרובים, בני המשפחה והחברים. התפקיד שלנו, לא רק להציע חלופות אשפוז, בדמות הבית המאזן, אלא, אנחנו כאן כדי להצליח ללוות הן את המטופל והן את בני המשפחה לאורך השביל התלול, בדרך להחלמה מלאה. אנחנו לא טוענים כי מדובר על תהליך פשוט בהיכרח, אבל אנחנו כן יכולים לספר לכם כי באמצעות שימוש בכלים מקצועיים, דבקות במטרה והסירוב לקבל 'לא' בתור תשובה, אלו הקווים המנחים אותנו בכל יום עבודה מחדש. אנחנו נעשה כל מה שאפשר כדי לעזור למטופלים שלנו וכדי לסייע לבני המשפחה, בדרך לשילוב בקהילה.

הזמן הנכון לקבל עזרה מקצועית הוא עכשיו

לא פעם שואלים אותנו מתי הזמן הנכון לבקש סיוע, אנחנו תמיד אומרים כי ברגע בו יש ספק קטן, הרי שזה הזמן לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי. הסיבה לכך פשוטה, בדרך כלל, מחלות נפש הן לא משהו שאפשר לראות בעין. גם אם אתם, קרובי המשפחה, מבחינים בכך שמשהו לא בסדר, זה לא בהיכרח אומר כי יש לכם את הכלים להתמודד עם התופעה.

אנחנו, בית האיזון 'סניטי', הפועלים מטעם קבוצת 'רוח ים', מאמינים שהכל אפשרי. אנחנו ממתינים לכם כעת בטלפון ובאתר האינטרנט, מוכנים להושיט לכם יד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here