חקירות בחו

א.א. משרד חקירות מספקת גם שירותי חקירה בחו"ל. יש לנו קשרים בינלאומיים שמאפשרים לנו למצוא את האנשים, נכסים גם מחוץ לארץ. אם אתם צריכים למצוא במהירות בחו"ל בכל מקום בעולם – פנו לאנשי המקצוע המתחים בעבודת חיפוש וחקירות פרטיים! חוקרים פרטיים של משרד חקירות שלנו מציעים לכם שירות חיפוש פופולרי בחו"ל.

חקירות בחו"ל – חיפוש רכוש של החייב

חיפוש נכסים של החייב בחו"ל הופך יותר ויותר רלוונטי, אנשים שמעבירים את הונם לחו"ל משתמשים בתוכניות שונות. חברות חוץ, חוב פיקטיבי, העברה לצדדים שלישיים – אלו רק חלק קטן מהכלים הקלאסיים להסתרת רכוש שכל נושה עלול להיתקל בהם. איפה ואיך לחפש כדי להשיג את מה שחייבים לכם?

קודם כל נשאלת השאלה האם כדאי להתחיל חיפוש? ברוב המקרים, החיפוש אחר נכסים בשטח שיפוט זר הוא קשה ויקר, אכל אם החוב גדול והחזרתו מצדיקה את כל המאמץ והכסף שהושקע אז תפנו למשרד חקירות.

איסוף ראיות

על מנת לתבוע רכוש זר מהחייב צריך קודם כול למצוא אותו. המשימה העיקרית של החוקר בעד חקירות בחו"ל היא לבדוק באיזה מדינה חבויים נכסי החייב. כדאי לבדוק לאן חייב נוסע לרוב, היכן מתגוררת משפחתו. אפילו אינסטגרם ופייסבוק מאפשרות לחשוף עובדות רבות.

כדי לחפש נכסים, צריך לקבל רשימה מלאה של מקורות מידע עבור כל תחום שיפוט ולעבוד איתם, להתגבר על מחסומים שונים, כולל שפה. כדי להגביר את יעילות התיק, ניתן לערב צוות של מומחים ועורכי דין. הניסיון והידע שלהם יעזרו לנתח את כל נקודות המבט. נושא החיפוש יכול להיות ניירות ערך, חשבונות בנק, מניות בחברות, רכוש פרטי (בתים וקרקע), מכוניות, יצירות אמנות.

מידע חדש יכול להינתן בתקשורת עם שותפים עסקיים לשעבר ובהווה, עובדים, מתנגדים ומתחרים של החייב וכן איסוף מידע לגבי אנשים הקשורים אליו.

לפעמים מעניין לנתח את דיוקן האישיות של אדם, שהבלשים יכולים לעזור לאסוף:

  • אורח חיים, תחומי עניין, תחביבים
  • אירועים בהם השתתף בעבר
  • נסיעות, מקומות מגוריהם של קרוביו
  • חשבונות שמהם הוא משלם חשבונות שירות או תשלומים עבור חינוך ילדים

לשירות חקירה בחו"ל תפנו למשרד חקירות שלנו ונשמח לעזור לכם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here