קרדיט canva

אנחנו רוצים להתחיל את המאמר שלנו בניסיון לחדד את המונחים המקצועיים בהם אנחנו משתמשים בתור אנשי טיפול. לא פעם, אנחנו שומעים אנשים ברחוב או במקום העבודה אומרים: 'אני בדיכאון', אבל האמת היא כי המונח המשמש רבים לתאר תחושות של עצב או דכדוך, לא בהיכרח תואם את המצב הריגשי בו הם נמצאים. שכן, מי שסובלים מתופעות של דיכאון ממשי, כזה הדורש טיפול בדיכאון קליני הרי שהם סובלים מתופעה מורכבת, של תחושת עצב ומלנכוליה, ממנה קשה להשתחרר ללא סיוע מקצועי. אנחנו כאן כדי להושיט יד וכדי לתת קצת מידע מקצועי על האופן בו ניתן לטפל בתופעה. אמנם, לא פעם, תחושות של דיכאון לא פשוט, מעוררות את התחושה כאילו מדובר על משהו שאי אפשר יהיה להתגבר עליו לעולם. אבל האמת היא כי יש לנו את הכלים לעזור לכם פשוט, להרגיש הרבה יותר טוב.

מה מטרות הטיפול ואיך אנחנו ניגשים לעבודה

כאשר אנחנו מנסים להגדיר את מטרות הטיפול, אנחנו צריכים להתייחס לתהליך העבודה בתור תהליך ארוך. אמנם, אפשר לסייע במתן מענה תרופתי ובטיפול משולב, במטרה לנסות לשפר את המצב במידה ניכרת, בתוך פרק זמן קצר יחסית. אבל, עם זאת, הרי שמתמודד נפש בדרך כלל נדרש להתמודד עם סוג של מחלה כרונית, כלומר, כזו שאנחנו צריכים להכניע אותה כל פעם מחדש.

בכל זאת, מתי אנחנו יודעים כי הגיע הזמן לפנות לאשפוז פסיכיאטרי? לטיפול בתוך בית מאזן יוקרתי? בדרך כלל כאשר נדמה שאין פתרון אחר, במידה ואנחנו חוששים כי המטופל יפגע בעצמו או בסובבים אותו ובמקרים בהם ברור כי עלינו לסייע בתהליך טיפולי אינטנסיבי ומשמעותי לפרק זמן מסוים. איך תדעו האם זה המקרה הרלוונטי עבורכם או עבור הקרובים אליכם? האמת היא שללא ליווי מקצועי, קשה לדעת מה נכון לעשות. לכן, אנחנו מעודדים אתכם לא להישאר עם זה לבד ולפנות לקבלת עזרה מוקדם ככל הניתן.

אנחנו פה כדי להושיט לכם יד

קבוצת 'רוח ים', נוסדה במטרה לתת מזור למי שמתמודדים עם קשיים רגשיים ונפשיים, אשר גילם עולה על שמונה עשרה. לאורך השנים, הבחנו בכך שאין בשירות הציבורי מענה מתאים למתמודדים בנפש, בגילאים הללו ולכן אנחנו כאן. המטרה שלנו היא כאמור, לעזור למטופלים שלנו להתאזן ולחזור לקיים חיים רגילים ומלאים, ככל הניתן.

אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם וכדי לעזור לכם להתחיל בתהליך הטיפולי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here