20

בשנים האחרונות, רבים רוצים לקיים סדנאות בישול. בין אם זה פעילות לגיבוש הצוות, יום הולדת חגיגית או חוויה לכל המשפחה- אין ספק שזו פעילות מלמדת, מגבשת, מהנה והכי חשוב- טעימה מאוד. יש מבחר ענק של שפים שמקיימים סדנאות אלו, אך כיצד בוחרים סדנת בישול מומלצת? ובכן, על כך אנחנו יכולים לפרט, אך עשינו בשבילכם את התחקיר ומצאנו שירון חן, שעומד בראש שירת הסירים, יארגן לכם סדנת בישול בלתי נשכחת. עם מגוון התפריטים שהוא מציע, ההמלצות הרבות והאוכל הנפלא- הוא האדם המושלם שיעביר לכם את סדנת הבישול.

כיצד בוחרים סדנת בישול מומלצת

אם אתם בכל זאת רוצים לדעת איך בוחרים סדנת בישול מומלצת, להלן כמה עצות שיעזרו לכם בחירה-
ראשית, בחירת התפריט. דמיינו מה אתם והמוזמנים שלכם הייתם רוצים לאכול, וכך תתחילו לחפש את השפים המדויקים לכם.
שנית, שימו לב לרמת הקושי והעצמאות. כשמדובר באירוע לילדים או לאנשים בלי מושג בישול, שימו לב שיש יותר מעורבבות של השף מאשר אירוע של חובבי בישול ומנוסים בכך. זאת, תוכלו לראות מהביקורות או בשיחת טלפון עם השף. ואם כבר הזכרנו ביקורות- חשוב לקרוא את כולן. שימו לב מה כותבים על רמת האוכל, רמת השירות, רמת הניקיון והעמידה בזמנים, וכל מה שלכם יהיה הכי חשוב כשאתם בוחרים שף פרטי לסדנת בישול.
דבר אחרון הוא המחיר. כן, סדנאות בישול הן דבר יקר, בגלל הצוות שמגיע, חומרי הגלם הרבים, השעות של העבודה וההשקעה וכמוכן גם בגלל הידע הרב של השף. אבל, שימו לב שהצעת המחיר תואמת למה שאתם מקבלים. השוו מחירים בין שפים ונסו להתמקח איתם כמה שאתם יכולים.

על שירת הסירים

בזכות התפריטים הרבים, השירות המצוין, המחיר ההוגן והאוכל המדהים, אין ספק שירון חן של שירת הסירים יספק לכם סדנת בישול מומלצת, שהיא טעימה וחוויתית. לירון חן ניסיון רבב בתחום של כ20 שנה, בהם למד במקומות שונים, התפתח מטבח פשוט לשף במסעדה נחשבת ביפו וב2014 פתח את השירת הסירים. שם, הוא מגשים את החלום שלו, שבו הוא מקיים ארוחות וסדנאות שף מידי יום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here