לימודי מזכירה רפואית
קרדיט Canva

למרות שמזכירות רפואיות אינן מספקות שירותי טיפול בחולים, תפקידן העיקרי הוא לקשר בין מטופלים ורופאים במרכזים רפואיים, מרפאות פרטיות, מרפאות קופות החולים או בבתי חולים. לימודי מזכירה רפואית במכללת אורנס לניהול בע"מ, המכללה המקצועית הרב תחומית, כוללים תוכניות לימוד שמספקות את הכישורים הדרושים לתקשורת יעילה באמצעות שימוש נכון בטרמינולוגיה, הבנה בסיסית של גוף האדם ומחלות נפוצות, ולימודי מיומנויות מחשבים ותוכנות רפואיות. תוכנית הלימודים כוללת נושאים כלליים ונושאי ליבה. בהתאם למסלול התוכנית, ניתן להשתתף גם בשיעורי הדרכה מעשית שמספקים לתלמידות הזדמנויות לבצע את המשימות שהן למדו במהלך הקורס, כדי לשפר את מיומנויות העבודה שלהן.

מאפייני לימודי מזכירה רפואית

לימודי מזכירה רפואית כוללים את לימוד שמות חלקי הגוף ומערכות הגוף. לימוד השמות והתפקוד של האיברים העיקריים מסייע למזכירות רפואיות להעביר מידע מדויק לרופאים ומסייע בהבנת רמת הדחיפות של בעיה רפואית. בהתבסס על קורס האנטומיה, הלימודים כוללים את סקירת אוצר המילים והביטויים הנוגעים למצבים רפואיים, חיוב רפואי ותפעול משרד רפואי. הן לומדות להשתמש בטרמינולוגיה כדי לתקשר עם מטופלים, רופאים ועובדי משרד רפואי אחרים. מרכיב גדול בתפקיד של מזכירה רפואית כולל שימוש במחשבים ובטכנולוגיה משרדית רפואית שונה. לימודי מזכירה רפואית כוללים את לימוד מיומנויות המחשבים והתוכנות הרפואיות לקביעת פגישות למטופלים ולרופאים, ולהפעיל מערכות חיוב תשלומים.

אפשרויות תעסוקה וקידום מקצועי

הלימודים עוסקים במאפייני העבודה במשרד רפואי. מזכירות רפואיות לוקחות קורס זה כדי להבין את החוקים המסדירים את הפרטיות במשרד רפואי וללמוד את הפונקציות של הצוותים במרפאה או במרכז הרפואי. תלמידות שמעוניינות להתקדם ללימודי ניהול מרפאה, נרשמות לקורס מתקדם כדי להתכונן לקידום פוטנציאלי. אם את מעוניינת להתחיל לימודי מזכירה רפואית, בתוכנית הלימודים של מכללת אורנס, שיש לה ותק של שנים רבות ומוניטין מצוין של קורסים מובחרים, את מוזמנת להירשם לתוכנית הלימודים המתאימה לך, כדי להתחיל קריירה שיש לה ביקוש גבוה היום, שכר נאה ואפשרויות קידום מקצועי. הלימודים מועברים על ידי מיטב המרצים בתעשייה הרפואית, ומספקים את כל המיומנויות התיאורטיות והמעשיות שיכינו אותך להתחיל לעבוד בתחום כבר לאחר סיום הלימודים. בקרו באתר שלנו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here