קרדיט: Freepik

אחרי שבשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר מקרי אסון שנובעים מתוך חוסר תשומת לב הורית או רשלנות הורית, הטכנולוגיה נכנסת לתמונה ועוזרת לך ולמשפחה לשמור על הילדים הצעירים שלה. בעזרת האפשרות לבצע התקנת מערכות שכחת ילדים ברכב מבית חברת סולו, אתם יכולים להיות בטוחים למעלה מכל ספק שיש לכם כלי שיעזור להתמודד עם מקרה אסון.

האירוע הכי נורא ומסוכן – שאתם ממש רוצים להימנע ממנו

בחודשים ובשנים האחרונות, במיוחד במהלך תקופת הקיץ אנחנו שומעים על מקרי אסון רבים של הורים צעירים שמוצאים את עצמם ממהרים למקום העבודה ושוכחים ברכב את הילדים הצעירים שלהם. שכחת ילדים ברכב היא אחת מה הבעיות הכי פשוט והכי מסוכנות שאפשר להתמודד איתן, אבל היא לא בלתי נמנעת. הטכנולוגיה מאפשרת לנו היום להתקין מערכות מתוחכמות מאוד שמאפשרות לכם לנהל את שגרת היומיום שלכם ולדעת שהמערכת שומרת על התינוק שלכם אם חס וחלילה לא שמתם לב למה שמתרחש סביבכם.

תחזוקה נכונה של כלל חלקי הרכב

כדי לשמור על המערכת במצב הכי טוב שיש, אתם חייבים לשמור על תחזוקת כלי הרכב לאורך כל ימות השנה. בוודאי ובוודאי בכל מה שנוגע לחברת החשמל בתוך הרכב. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב כל הזמן לבדוק מה המצב של מצבר לקיה פיקנטו ברכב של אחר ואם יש צורך לבצע החלפה כדי לשמור על שלמות המצבר מומלץ לעשות זאת ויפה שעה אחת קודם. אם המצבר ברכב שלכם עובד טוב אין שום סיבה שהמערכת לא תעבוד במקרה שבו אתם יוצאים הרכב ולא שמים לב למה שמתרחש סביבכם.

פעלו על פי החוק והצילו את החיים במקרה חירום

כאשר החוק דורש מכם להתקין מערכות טכנולוגיות, כנראה יש סיבה טובה מאוד לדרישה זו. ובכל מה שנוגע לילדים שלכם אין מקום לשאלות מיותרות או לדיונים בנוגע לחשיבות של המערכת זה הוא כלי שיכול להציל חיים וזוהי האחריות שלכם לעשות את כל פעולות המנה כדי להתמודד עם סיטואציות פוטנציאליות של שכחת ילדים ברכב.

היכולת של אנשי הצוות המקצועיים של חברת סולו להציע פתרונות לבעיית שכחת ילדים ברכב היא גדולה מאוד ומגוונת. אנו עוזרים לכם ליצור סביבת נהיגה בטוחה לילדים שלכם וגם לשמור על כל הדרישות של החוק הישראלי כאשר אתם עולים על הכביש. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות התקשרו *9383.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here