מחקר מילות מפתח

מה זה מחקר מילות מפתח?

מחקר מילות מפתח זה שלב המחקר שמקדמי אתרים מבצעים על מנת לבחון איזה מילות מפתח כדי לקדם עבור הלקוח, אותם מילות מפתח שהלקוחות הפוטנציאליים יחפשו במנוע החיפוש גוגל ובכך ימצאו את אתר הלקוח ואף ירכשו ממנו את השירותים או המוצרים שהוא מציע.

למה זה כל כך חשוב להצלחת הקידום האורגני?

בחירה לא נכונה של מילות מפתח יכולה להוביל לכשלון עבור הלקוח, במצב שאין נפח חיפושים מספק עבור הלקוח גם אם עשיתם את העבודה שלכם והגעתם למקומות הראשונים אבל אף אחד לא מחפש את הביטוי הזה אז עבור הלקוח העבודה לא נעשתה. לכן חשוב מאוד לבחור את המילות המפתח הנכונות עבור הלקוח.

איך בוחרים מילות מפתח נכונות עבור הלקוח?

מילות המפתח הנכונות עבור הלקוח הם שילוב של נפח חיפושים,תחרות ומהות המילה. אם המילה היא מילה של התעניינות כגון :צעצועים, היא יכולה להיות מילה טובה אבל אם ההלקוח הפוטנציאלי מחפש מילת קניית כגון: קניית מסוק חשמלי, לכן גם אם יהיה מעט יותר חיפושים מהמילה הראשונה זאת המילה היותר טובה לקידום.

מה כולל השירות?

השירות של מחקר מילות מפתח כולל מחקר מילות מפתח מקיף עבור הנישה או מוצר ספציפי (לפי בקשתכם) ובדו"ח תקבלו גם נפח החיפושים לפי ההתאמה המדוייקת לפי המדינה שתבקשו וגם את המחיר הממוצע לקליק באדוורדס על מנת שתוכלו לדעת כמה אנשים מוכנים להשקיע עבור כניסה במילת המפתח הזאת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here