עורך דין ייפוי כח מתמשך
קרדיט:קנבה

ייפוי כוח מתמשך (LPA) הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם (התורם) למנות אדם אחד (עו"ד) אחד או יותר לקבל החלטות בשמם במקרה של איבוד יכולת נפשית. זהו כלי רב עוצמה המבטיח שהרצונות שלך יכובדו גם אם אינך מסוגל לקבל החלטות בעצמך.

סוגי ייפוי כוח

ישנם שני סוגים של LPA באנגליה ובוויילס: Health and Welfare LPA ו- Property and Financial Affairs LPA.

ה-LPA לבריאות ורווחה מכסה החלטות לגבי שירותי הבריאות והרווחה האישית שלך. זה יכול לכלול החלטות לגבי היכן אתה גר, הטיפול הרפואי שלך ואפילו סוג הטיפול שאתה מקבל. עורך הדין שלך יכול לקבל החלטות אלה רק אם אינך מסוגל לקבל אותן בעצמך.

ה- LPA לענייני רכוש ופיננסים מכסה החלטות לגבי הרכוש והעניינים הפיננסיים שלך. זה יכול לכלול ניהול חשבונות הבנק שלך, תשלום חשבונות ומכירת הבית שלך. עורך הדין שלך יכול להתחיל לקבל החלטות ברגע שה-LPA נרשם, אלא אם כן תציין אחרת.

בחירה

כדי ליצור LPA, אתה חייב להיות בן 18 ומעלה ובעל יכולת שכלית. עליך לבחור את עורך דין ייפוי כח מתמשך שלך בקפידה, מכיוון שהם יהיו בעלי כוח משמעותי בענייניך. ניתן למנות יותר מעורך דין אחד ולפרט אם עליהם לקבל החלטות ביחד או בנפרד.

חשוב לשקול על מי אתה בוטח שיפעל לטובתך ולדון איתם ברצונותיך לפני יצירת LPA. אתה יכול גם לציין את ההעדפות או ההוראות שאתה רוצה שעורך הדין שלך ימלא אחריהם.

לאחר השלמת ה-LPA, יש לרשום אותו במשרד האפוטרופוס הציבורי (OPG) לפני שניתן יהיה להשתמש בו. תהליך הרישום יכול להימשך מספר שבועות, לכן מומלץ לרשום את ה-LPA שלך בהקדם האפשרי לאחר השלמתו.

חשוב לבדוק את ה-LPA שלך באופן קבוע כדי לוודא שהוא עדיין משקף את רצונותיך. אתה יכול לבטל את ה-LPA שלך בכל עת, כל עוד יש לך יכולת נפשית.

אם אתה מאבד את היכולת הנפשית ללא LPA במקום, ייתכן שיקיריך יצטרכו לפנות לבית המשפט להגנה כדי להפוך לסגנו. זה יכול להיות תהליך יקר וגוזל זמן, ובית המשפט עשוי למנות מישהו שלא היית בוחר.

לסיכום

קיום LPA יכול לתת לך שקט נפשי שהעניינים שלך ינוהלו על פי רצונך אם אינך מסוגל יותר לקבל החלטות בעצמך. זהו מסמך משפטי חשוב שיש לקחת בחשבון כחלק מתכנון העיזבון הכולל שלך.

אם אתם מחפשים עורך דין ייפוי כוח מתמשך בעל ניסיון רב בתחום, פנו אל ישי מויאל במספר 054-2224103 , משרדו יעניק לכם ליווי לאורך כל הדרך ושירות מקצועי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here