טיפים לשיווק באינטרנט - פרסום עסקים
קרדיט: המלצה

הרשת עמוסה בכמות משמעותית של חנויות אונליין המציעות שירותים ומוצרים. העניין כאן הוא להפוך גולשים ללקוחות פוטנציאליים ואז לקונים. עם זאת, ככל שלקוחות קונים יותר באינטרנט, כך הם גם הופכם לתובעניים יותר כלפי אותן חנויות, והדרישות שלהם אליהן עולות. וכמובן הוצאות פרסום עסקים באונליין גדלות בהתאם.

זה בעצם אומר שהמוכרים צריכים לדאוג לשיפור ולשדרוג תמידיים של חוויית הקנייה של המשתמשים. איך עושים את זה? המשיכו לקרוא כדי להבין יותר.

טכנולוגיה עדכנית

המשתמשים מצפים לקבל שירות איכותי בחנות כפי שהיו מקבלים אם היו מגיעים לחנות פיזית. כדי שיהיו מרוצים, צריך לדאוג לתשתית טכנולוגית מתקדמת המתאימה לנפח הפעילות באתר.

פונקציונאליות האתר

חוויית הקנייה של המשתמשים אינה תלויה בעיצוב בלבד; גם אם האתר נראה מעולה, הוא חייב להיות פונקציונאלי וקל לשימוש כדי שחוויית הקנייה אונליין לא תיפגע. צריך לוודא שהשיטוט באתר הוא פשוט וידידותי וגם מאפשר לגולשים למצוא בנוחות ובמהירות מוצרים רלוונטיים המתאימים להם.

מעבירים מסר אחיד בכל ערוצי המכירה

כדי למצב את המוצר שלנו היטב בתודעת הלקוחות, צריך לוודא שהמסר שלנו עובר כמו שצריך בכל ערוצי המכירה (אתר האינטרנט, החנות הפיזית, הרשתות החברתיות וכו').

יוצרים תוכן רלוונטי ומושך

כאשר מוסיפים לאתר תוכן איכותי עם ערך מוסף, מצליחים לבדל את השירות או המוצר שלנו וליצור יחסים ארוכים טווח עם הלקוחות. צריך גם לוודא שהשירותים והמוצרים מוצגים בבירור ובפירוט, עם כל הפרטים שהלקוח צריך ורוצה לדעת. כאשר הלקוח מבין מה הוא רואה מול העיניים, גדלים הסיכויים שיחליט לקנות. אפשר גם ליצור ניוזלטר עם תוכן מעניין ומקצועי (אך לא מסחרי) שיגיע ללקוחות באופן קבוע ויחזק את הקשר עמם.

יוצרים קהילה

הגישה השיווקית בת ימינו רואה את הלקוח כשותף. המדיה החברתית שהתפתחה בשנים האחרונות למימדים עצומים מאפשרת לקמעונאים ולמותגים את ההזדמנות להבין וללמוד את הצרכים והרצונות של קהלי היעד השונים. הרשת החברתית היא מרחב פתוח בו אנשים משתפים לגבי מוצרים של מותגים שונים ומותגים מתחרים, וגם מדרגים מוצרים. עם קהילות אלו ניתן לשפר ולשרג את חוויית הקנייה באתר.

עוזרים ללקוחות למצוא את מה שהם רוצים

יש לוודא שהאתר מכיל אפשרות חיפוש מוצרים שקל להשתמש בה. פונקציית החיפוש הזו היא בעלת תפקיד חיוני בחוויית הלקוח כאשר הוא מבקש למצוא מוצר מסוים. צריך לוודא שפונקציית החיפוש מבינה את צרכי הלקוח ושאין בה שגיאה כלשהי שעשויה לגרום לנטישת לקוחות. למשל, יש לוודא שגם כאשר הלקוח עושה טעויות הקלדה, המערכת מצליחה להבין למה הוא מתכוון ולהוביל אותו אל המקום הנכון.

תצוגה חכמה של מוצרים

מספר גדול של מחקרים כבר בדקו איך אפשר להציג תוצאות חיפוש באתר בצורה הטובה ביותר. כדאי מאוד להתאים את אופן תצוגת המוצרים כך שיתאים למוצרים המוצגים. אם מוצגים מוצרים טכניים, למשל, יש לוודא שיש מספיק מקום ליד כל מוצר כדי להציג מפרט טכני הרלוונטי ללקוח.

מציגים המלצות לקנייה משלימה

כאשר מנתחים את הקניות שהלקוחות שלנו ביצעו, אפשר ללמוד הרבה על התנהגות הקנייה שלהם ולדעת ליצור המלצות על מוצרים מתאימים אחרים שייתכן שיאהבו (למשל, לקוחות שקונים מסך מחשב מסוים ולאחר מכן קונים גם כרטיס גרפי שייתכן שעשוי לעניין לקוחות אחרים שקונים מסך מחשב). המלצות כאלו מציגות אותנו כמקצועיים המבינים את הראש של הלקוח, וגם, כמובן, עוזרות לנו להרוויח יותר.

רוצים לפרסם את העסק שלכם עוד היום? לחצו כאן לפרטים נוספים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here