זמן מה לפני שהפכתי למומחה קידום אתרים, האתגר העיקרי שלי היה לכתוב באופן טבעי. זה דורש יצירתיות, ניסויים ונכונות ללמוד ולעבוד קשה.
קישור טוב זורם בדרך כלל באופן טבעי עם התוכן שמסביב. אם ישנה תחושה של חסימה בזרימת הטקסט לפני קישור או אחריו, קישור זה יכול להיתפס כספאם. קישורים יכולים להשפיע באופן משמעותי על קידום האתר שלך – לטוב ולרע.
חשוב לבצע ניתוח קישורים מלא ולדגום את הקישורים שמצביעים לאתר שלך.
אתה רוצה להימנע ככל האפשר מעונשים של גוגל, במיוחד עכשיו כשגוגל מודאגת כל כך מכוונת המשתמש, בניגוד לביטויי מילות המפתח שהם מחפשים.
בעבר היה ניתן להתחמק מכל סוג של קישורים. עכשיו המשחק השתנה וחשוב להכיר את הקישורים הנכנסים לאתר שלך.
עדכון הפנדה הגדיר מחדש את איכות התוכן. עדכון פינגווין הבהיר שגוגל מעדיפה קישורים שהושגו על פני קישורים מובנים.
לאחר שתקראו מאמר זה, תוכלו לדעת לקבל את הקישורים הנכונים – הקישורים שישפרו את דירוג החיפוש שלכם.
מהו ניתוח קישורים?
אם בכלל אכפת לך מקידום אתרים, חיוני לבצע ניתוח קישורים נכנסים לאתרים מהם תרצה לקבל קישורים.
ניתוח מסוג זה הוא בחינה מפורטת של מבנה הקישורים, חיצוניים ופנימיים כאחד.
קישורים טובים ישפרו את דירוג החיפוש שלכם ויניעו תנועה אורגנית ממוקדת לאתרכם, בעוד שקישורים רעים יכניסו את האתר שלכם לצרות.
לכן חשוב לבצע ניתוח מקיף של קישורים נכנסים תחילה לפני שתתחיל לבנות או להרוויח קישורים. סמכות התחום וחוזקם של קישורים חיצוניים הם חלקים חשובים באלגוריתם של גוגל.
כלים לניתוח קישורים נכנסים
כשאתה מתחיל לנתח קישורים נכנסים, עליך להיות זהיר באילו כלים אתה משתמש. יש הרבה שם בחוץ, גם טובים וגם לא כל כך טובים.
מטרתו של כל כלי לניתוח קישורים נכנסים היא להציג בפניכם את מילות המפתח, הקישורים והסמכות של אתרים אליהם אתם מתכוונים לקשר.
הבה נבחן כמה מכלי ניתוח הקישור הקישור הפופולרי יותר:
1). Ahrefs: זה אחד הכלים האנליטיים החזקים לניתוח קישורים. Ahrefs עוזר לך לבדוק קישורים נכנסים, מילות מפתח, כך שתוכל להצביע בדיוק על מה המתחרים שלך עושים.
זה חשוב במיוחד כאשר אתה מבצע ניתוח מתחרים. אחרי הכל, אם דפי האינטרנט של המתחרים שלך מדורגים גבוה משלך, בטח יש משהו שהם עושים שאתה לא.
נתח את פרופיל הקישורים. בחן את התוצאות בזהירות והחליט אם הקישור המיועד שלך יהיה טוב או רע. בשלב הבא, בדוק את טקסטי העוגן כדי לקבוע אם האתר מותאם יתר על המידה או בטוח לקבלת קישורים טובים.
הערה: אם אתה מוצא המון מילות מפתח בהתאמה מדויקת כטקסט עוגן, זה סימן לכך שבמוקדם או במאוחר האתר עשוי לעבור עונש ידני. אז חפש אתרים שיש בהם שילוב טוב, כולל טקסטים לעוגן של הדומיין עצמו.( https://www.adirom-tech.space/).
2). SEMrush: כלי ניתוח קישורים נכנסים זה הוא בחירה טובה כאשר ברצונך לפרוס קמפיין רחב של קידום אתרים ושיווק תוכן.
בעזרת SEMrush תוכלו לבדוק מילות מפתח אורגניות ומילות מפתח של מודעות בתשלום של המתחרים שלכם. זה גם יראה לכם אתרים דומים בנישה שלכם אליהם תוכלו למקד לקישורים טובים.
עבור לדף הבית של SEMrush. הזן את כתובת האתר של המתחרה שלך (או כל אתר) שברצונך לבדוק בפרופיל הקישור שלו, ולחץ על כפתור "חיפוש":
נתח את נתוני התעבורה האורגניים ואת סך כל הקישורים המקוונים
לבסוף, בדוק את מילות המפתח הממותגות לעומת לא ממותגות ובדוק באתרי המתחרים מקורות נוספים לקבלת קישורי רשות רלוונטיים.
מה עושה קישור טוב?
מומחי SEO יראו לכם כמה קישורים טובים חשובים ומדוע אתם זקוקים להם. עם זאת, לא נאמר הרבה על מה שעושה קישור טוב.
אינך יכול להתעלם מבניית קישורים, מכיוון שמספר הקישורים המקוונים נשאר חשוב מאוד בדירוג האורגני.
לא ניתן לתת הגדרה כוללת של קישור טוב, מכיוון שיש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. באותה צורה, קישור גרוע אינו רק קישור מדף אינטרנט באיכות נמוכה או אסורה – יש בזה יותר.
עם זאת, עיקרון כללי טוב שכדאי לזכור הוא שככל שקשה יותר לקבל קישור, כך סביר להניח שיש לו ערך רב יותר.
הסיבה לכך היא שלא קל להשיג קישורים טובים.